Gå til innhold

Er fristet,men...

Anbefalte innlegg

Ser at it-butikken nå har ixus V til 4145kr som er jo rimelig billig og må si at jeg er fristet til å bestille, men etter å ha lest erfaringene angående returvarer så blir en jo skeptisk. Handler vaneligvis hos komplett og det har aldri gitt noen problemer...grei levering, god service og upåklagelig reklamasjonsopplegg...bør jeg berre vente til de kommer ned på samme pris eller veit noen om it-butikken har forstått alvoret og fikset på retur/service-opplegget sitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handla der ett par ganger og returnert 2 harddisker med verdi på tilsammen 4 - 5000 kroner og fikk igjen pengene selv om det ikke ble funnet feil på diskene. Ble tilbudt annen harddisk, men hadde liksom sett ut de som jeg bestilte. Senere viste det seg at en bios oppdatering var alt som skulle til.

Gikk vel en ca 3 uker fra jeg sendte diskene tilbake til sjekkene! faktisk 2 stk kom til meg.

Lenke til kommentar

Itbutikken har dessverre totalt fravær av service, så fort de har fått pengene dine er det slutt.

De har ikke noe begrep om Reklamasjon.De skjønner ikke loven/vil ikke skjønne loven. Ikke vet jeg?

Dette betyr ganske enkelt at de ikke vil gi kundene reklamasjon på produkter som de selv ikke får dekket inn av sine leverandører (tror jeg, det må jo være en grunn til at jeg ikke får reklamasjon, sant?)

Har en cd brenner som ikke de ville reparere :sad:

Så der står jeg da :sad: (den var bare litt over et år gammel)

Kjøpte idag heller fra komplett en deilig Plextor40x

Skal aldri handle mer på itbutikken om jeg så hadde spart halve prisen!!!!!!

IKKE KJØP fra Itbutikken for om du skulle få problemer med varen ja, da......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...