Tfosheim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 MPX lanserer MediaStation Nettbutikken MPX lanserer sin egen stue-PC, basert på DigiMatrix-systemet fra ASUS. MPX MediaStation byr på TV med tidsskifting, avspilling av musikk uten OS, støysvak operasjon og trådløst nettverk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
giraffen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 eller du kan kjøpe en xbox med chip for 2000 kroner Lenke til kommentar
Royal Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Sikle sikle..Den var sprek, hadde passa perfekt i stereo benken min Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Intro-prisen er litt i høyeste laget synes jeg, men det bedrer seg nok etter hvert. Dessuten er den jo den første norske ferdige stue-PC'n med så mye funksjonalitet. Jeg tror dette kan ta av ganske bra til tross for en litt stiv pris for de fleste hjemmebyggere. Lenke til kommentar
pett Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvor mye fikk hardware.no for denne artikkelen da, med direkte link til kjøpesiden på mpx og greier...? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 eller du kan kjøpe en xbox med chip for 2000 kroner Støtter heller det, pluss en 200 gigger Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Kan noen svare meg på følgende: 1. Dersom jeg kjøper selve barebone-boksen fra f.eks komplett (til ca 4000 kr) hva slags hardware trenger jeg i tillegg for å få samme hardware som mpx sin? 2. Med utgangspunkt i 1, vil jeg kunne få den samme funksjonaliteten som mpx sin? Hva med spilling fra harddisk uten å boote? 3. Hva menes med "like støysvak som en vanlig DVD-spiller under avspilling"? For meg er samtlige vifter og harddisker lik støy og en "vanlig" dvd-spiller under avspilling gir fra seg NULL støy. Endret 26. mai 2004 av brannslange Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg for min del syns denne er snasen Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Virker grei den, men prisen var stiv. Denne har mange av de samme funksjonene til en mye hyggeligere pris. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg for min del syns denne er snasen mhm, my ebedre design. less is more og sånt MediaStation ser ut som den kommer fra 80 tallet. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Fin sak det der, men altfor dyr Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ikke akkurat en celeron jeg ville ha putta inn i en slik boks som skal både være stillegående og effektiv. En 25 gig harddisk tror jeg kan være en western digital og ikke de stilleste diskene på markedet de heller. ville heller hatt en cool'n quiet amd med en samsung eller seagate disk. Lenke til kommentar
jkf007 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Maskinen tåler maksimalt 2,6 GHz celeron ifølge Asus. Skal være noe med varmeutvikling å gjøre. Ellers lyver bildene voldsomt når det kommer til størrelsen. Dimensjonene er 285x53x290mm. Den må bare oppleves. Ingenting å si på prisen heller, den er svært eksklusivt utført. Ikke noe knirk eller skrammel noen steder. Jeg fikk oppleve den live igår og er i skikkelig ønske-modus nå. Så om det finnes noen velgjørere der ute: http://cray.no/catalog/product_info.php/products_id/144 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå