MEI Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Heisann Skal ha meg en ny mobiltelefon, snart.. Har et telenor mobil abo. som jeg har tenkt å videreføre, og prisen skal være maks 1000nok (m. bindingstid). Både E700 og T630 kommer under tusen kr på elkjøp, og virker veldig fine. Det jeg lurer på er egentlig om det er noen som har forskjellige fordeler /ulemper som kan hjelpe meg til å velge hvilken (evt. om det er andre mob'er med tilsvarene spec's/pris som er bedre) Viktige detaljer for meg er: - Batteritid - Byggekvalitet - Hurtighet (hater ventetid mellom menyer osv.) - Design Ellers passer alle spesifikasjoner (liker godt alle mulige teknologiske finesser, men kan ikke så mye om dette i forhold til mobiler) som de to nevnte telefonene har bortsett fra at SE T630 visst har litt lite minne, og at S E700 ikke har blåtann. På forhånd takk MVH MEI Endret 26. mai 2004 av MEI Lenke til kommentar
MEI Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 HEi Igjen Er det ingen som kan hjelpe meg med å velge mob??!?!?! Trenger noen hint og meninger fra "erfarne" mobilbrukere, min nåværende mob er over 4 år gammel, og har etterhvert en batterilevetid som kunne passet for døgnfluer (men den er solid, det skal'n ha!!) MVH MEI Lenke til kommentar
voluz Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Snakker av egen erfaring: hold deg langt unna Samsung E700! En dårlig mobil som kun har fin design, bra skjerm og bra kamera. Ingenting mer. Det kryr(!) av irritasjonsmomenter ved den telefonen. Liker ikke Nokia jeg, men ville definitivt gått for Nokia 6230 fremfor Samsung E700. Søk forøvrig i forumet, er ekstremt mange diskuasjoner rundt både 6230 og E700! (E700 blir stort sett slaktet, 6230 får jevnt over god kritikk.) Les også testene her på amobil.no av telefonene. Lenke til kommentar
MEI Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Takk for hjelpen, voluz!!!!! Lenke til kommentar
Navy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Enig med Voluz, ikke kjøp E700!! Den skuffer noe sinnsykt (spessielt meldingene)! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Kamera - E700 Funksjoner - T630 Design - Begge Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Snakker av egen erfaring: hold deg langt unna Samsung E700! Enig! Det skulle vært ulovlig å selge Samsung produkter. Både TV-en og CD-brenneren som jeg har fra Samsung virker ikke. TV-en tar ca. 1 time får du får klart bilde og CD-brenneren vil bare starte å lese/brenne en CD hvis du banker på'n Hold deg unna Samsung er i hvertfall min erfaring Endret 30. mai 2004 av yrjan Lenke til kommentar
HKS Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Viktige detaljer for meg er:- Batteritid - Byggekvalitet - Hurtighet (hater ventetid mellom menyer osv.) - Design Batteri er best på T630, skjermen er vel omtrent det sammen, må bare påpeke at TFT skjermen på T630 er en av de beste jeg har sett på en mobil. "Byggekvaliteten" er nok i lengden bedre på T530, da du ikke må flippe den opp hele tiden. Når det gjelder hastighet er T630 en forbedring fra T610 vet jeg, synes ikke det er noe galt med hastigheten på T630, men den E700'en jeg testet var treg, og håndteringen av meldinger (sms & mms) var tragisk! Design er vel smak og behag, personlig synes jeg at den svarte T630'en er et av de beste designene du får tak i! Personlig ville jeg uten tvil gått for T630 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Sony Ericsson t630: Enkel å sette seg inn i, enkle og oversiktige menyer, mange nyttige funksjoner, OK kamera, og bedre skjerm enn forgjengeren (t610) Samsung e700: Bra design (smak&behag), fin å se på, lett å holde, integrert antenne, generell bra klapptelefon, bra VGA kamera! Holder en liten knapp på t630 Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Holder en spade på t630. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 jeg ville gått for e700 de to mobilene er ganske like bare noen forskjell: T630 har bluetooth,e700 er en klappe mobil, de er laget av hver sin merke osv..... men det er bare små ting. Jeg syntes at e700 har ganske stillig design i forhold til T630 som er litt mer kjedelig... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Snakker av egen erfaring: hold deg langt unna Samsung E700! Enig! Det skulle vært ulovlig å selge Samsung produkter. Både TV-en og CD-brenneren som jeg har fra Samsung virker ikke. TV-en tar ca. 1 time får du får klart bilde og CD-brenneren vil bare starte å lese/brenne en CD hvis du banker på'n Hold deg unna Samsung er i hvertfall min erfaring tror nok du har vært maks uheldig har en 3 år gammel samsung tv som virker som bare det og en samsung s-100 som jeg ikke har eller har hatt noen problemer med. men jeg har hørt masse dårlig om e700 jeg og så ville nok holdt meg unna den og heller kjøpt Nokia 6230, SE t630 eller ventet på SE k-700. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Har hatt mye med både T630 og E700 å gjøre og jeg må si at jeg synes E700 er en fantastisk god mobil. E700 er den mobilen(av de to vel å merke) som har klart best kamera. Klart best skjerm Finest å se på (som tidligere sakt en smakssak) Greie menyer T630 Har den beste menyen helt klart, lette å forstå seg på. Blåtann. Masse nyttefunksjoner som E700 ikke har. Mulighet til å blåse opp bildene til 640x480 størrelse. Dette tatt i betraktning synes jeg E700 er den beste telefonen. (men det er min mening mye pga at jeg legger stor vekt på kamera. Lenke til kommentar
MEI Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Takk for svar, alle sammen!! Tror nok at SE T630 passer meg best av de to, men "gatebiler.tk" nevnte SE k-700, som også ser veldig fin ut. Også er det jo på vei et noen modeller fra siemens som ser lekkre ut (65'serien) , så jeg blir nok nødt til å "søke" litt videre! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 tror nok du har vært maks uheldig Kanskje det Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Snakker av egen erfaring: hold deg langt unna Samsung E700! Enig! Det skulle vært ulovlig å selge Samsung produkter. Både TV-en og CD-brenneren som jeg har fra Samsung virker ikke. TV-en tar ca. 1 time får du får klart bilde og CD-brenneren vil bare starte å lese/brenne en CD hvis du banker på'n Hold deg unna Samsung er i hvertfall min erfaring Har ingen problemer med samung brenneren min eller min E700.. Synes det var teit av deg å si at det burde ulovlig å selge samsungprodukter. Selv om E700 har mange irriterende ting ved seg er ivhertfall jeg fornlyd med mine samsungprodukter.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Snakker av egen erfaring: hold deg langt unna Samsung E700! Enig! Det skulle vært ulovlig å selge Samsung produkter. Både TV-en og CD-brenneren som jeg har fra Samsung virker ikke. TV-en tar ca. 1 time får du får klart bilde og CD-brenneren vil bare starte å lese/brenne en CD hvis du banker på'n Hold deg unna Samsung er i hvertfall min erfaring Har ingen problemer med samung brenneren min eller min E700.. Synes det var teit av deg å si at det burde ulovlig å selge samsungprodukter. Selv om E700 har mange irriterende ting ved seg er ivhertfall jeg fornlyd med mine samsungprodukter.. Sikkert bare jeg som har maks uflaks da... Fint at du er fornøyde med dine i hvertfall Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) heia E700 Endret 15. juni 2004 av siriofstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå