Bombefar Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noen her som vet hvordan man finter og tar forskjellige triks på EM 2004 på PC?? Blir litt kjedelig å bare sentre hele tiden. Takker for svar Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Er det ingen som vet hvordan man finter eller går dette ikke an på PC?? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 På Fifa spillene for litt siden fintet man ved Ctrl knappen... Vet ikke om dette funker til EM2k4 men... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jo, det går an. Les manualen som fulgte med spillet. Bruker du tastaturet eller en håndkontroller da? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg låner spillet av en jeg kjenner så har ikke manualen.... Jeg bruker tastatur Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kan du ikke bare spørre fyren du låner det av da? Han må vel ha litt peiling vel? Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Endret topic fra "EM 2004. Hvordan finte?" til "Hvordan finte i UEFA Euro 2004" - Det er jo tross alt det spillet heter, så det vil kanskje resultere i flere svar. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har også lånt spillet av en kamerat (han kjøper ALT av kule spill, så slipper jeg det. hehe). Det betyr at jeg ikke kan konsultere manualen på en stund ennå iallfall. Jeg har problemer med å treffe mål når jeg avslutter. Av 10 skudd går 8-9 mer i retning av cornerflagget enn keeper. Både når jeg bruker gamepad og tastatur. Hva er trikset? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jeg fant ut at man finter litt (veldig begrenset, til tuneller o.l) med venstre shift tast... men det er vel den eneste jeg har prøvd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå