øyst1 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 jeg klatrer og sånt med telefonen da.. og at siemens har mest feil er ren bullshit..!!! under en test hadde siemens 0.1% feil på telefonene sine, mens SE hadde 39%, og nokia hadde 20% Nå må du lese hva jeg skriver da.. Her jeg bor er det siemens som har slitt mest med telefonene.. at det ikke er slik en annen plass vet ikke jeg noe om en annen plass? undersøkelsen gjaldt for hele europas marked, så med mindre du bor i afrika, så gjelder testen der du bor også.. eller forresten, hvis du bor i kløfta eller værdal'n eller no, kan det hende at selgerne ikke er helt oppdatert på mobilfronten. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 eller forresten, hvis du bor i kløfta eller no, kan det hende at selgerne ikke er helt oppdatert på mobilfronten. Ja som kjent er det fortsatt steinalder når man kommer 20 minutter unna hovedstaden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 en annen plass? undersøkelsen gjaldt for hele europas marked, så med mindre du bor i afrika, så gjelder testen der du bor også.. eller forresten, hvis du bor i kløfta eller værdal'n eller no, kan det hende at selgerne ikke er helt oppdatert på mobilfronten. hehe.. nei, bor hverken i afrika eller i verdalen eller kløfta.. Jeg kan ikke basere mine påstander på annet enn hva jeg har hørt.. og jeg har hørt nettopp at simens sliter med software problemer som alle andre mobil produsenter.. selvfølgelig i forskjellig grad.. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) jeg klatrer og sånt med telefonen da.. og at siemens har mest feil er ren bullshit..!!! under en test hadde siemens 0.1% feil på telefonene sine, mens SE hadde 39%, og nokia hadde 20% Nå må du lese hva jeg skriver da.. Her jeg bor er det siemens som har slitt mest med telefonene.. at det ikke er slik en annen plass vet ikke jeg noe om en annen plass? undersøkelsen gjaldt for hele europas marked, så med mindre du bor i afrika, så gjelder testen der du bor også.. eller forresten, hvis du bor i kløfta eller værdal'n eller no, kan det hende at selgerne ikke er helt oppdatert på mobilfronten. Var det ikke den undersøkelsen Elkjøp eller "løp og kjøp kjeden" hadde? Han kunne jo ikke lese sine egen tall, mannen var jo helt blåst. Feks. en oppgradering fra T68 til T68i var regnet som en feil.... Lenge leve sjefer som ikke skjønner noe stort..... Endret 30. mai 2004 av GoldenShower Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Feks. en oppgradering fra T68 til T68i var regnet som en feil.... Lenge leve sjefer som ikke skjønner noe stort..... Det blir jo selvsagt ført som en "feil" det. Det er jo en "reparasjon" det også, og gjelder jo for alle produsenter (hvis kunden vil oppgradere til nyere versjon). Det er da klekkende likegyldig for butikken om telefonen har feil og må oppgraderes, eller om den må oppgraderes pga kunden vil. For butikken er begge deler like mye arbeid. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Feks. en oppgradering fra T68 til T68i var regnet som en feil.... Lenge leve sjefer som ikke skjønner noe stort..... Det blir jo selvsagt ført som en "feil" det. Det er jo en "reparasjon" det også, og gjelder jo for alle produsenter (hvis kunden vil oppgradere til nyere versjon). Det er da klekkende likegyldig for butikken om telefonen har feil og må oppgraderes, eller om den må oppgraderes pga kunden vil. For butikken er begge deler like mye arbeid. Blir bare så feil når du går på tv`en med tall du ikke skjønner noe av..... Mannen burde ha mistet jobben siden han ikke skjønner sin begrensninger (OTT).... Må tenke litt på hvilke rolle man spiller og hvilken betydning utspillet har. Noe som han tydeligvis ikke skjønnte.....What a jerk. Endret 1. juni 2004 av GoldenShower Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 fikk meg nettopp n-gage, jeg. synes den er genial jeg, men det er vel bare fordi man kan få tomb raider på den..... seriøst, bryr meg fint lite om nokia sliter. da kommer noen andre med nye ideer i stedet, og pengene mine går et annet sted. like i care... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Var jeg som begynnte denne greia, rett og slett fordi jeg er dritt lei Nokia, og den troen på at Nokia skal være så utrolig bra! Fått bra respons på det også ser jeg etterhvert, og jeg er ikke tydeligvis ikke alene om å hetse den mens oppskryte mobilen på markedet! Og det er sant i det som skrives her, de ER stygge, ser billige ut, og er talentløse mht software'n! Når det gjelder SE, startet de med et brak med T68i, mobilen med den første fargeskjermen (som nokia fremdeles bruker-hehe) Så kom T610, og snart kommer K700, og S700, som vil rygge over mye av konkurrentene igjen (les Nokia) Det er og blir Asia som er ledene teknologisk, og Nokia kommer til å slite mer og mer.... tips, kjøp aksjer et annet sted! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Og det er sant i det som skrives her, de ER stygge, ser billige ut, og er talentløse mht software'n! Jeg kan si det samme om Siemens-mobiler, SonyEricsson-mobiler osv osv. Nok av folk som klager på de også. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Når det gjelder SE, startet de med et brak med T68i, mobilen med den første fargeskjermen (som nokia fremdeles bruker-hehe) Hva med Siemens S25? Dessuten tror jeg det er Siemens som kommer til å ta store skritt, ihvertfall større en SE Endret 2. juni 2004 av MadsES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå