Goebbels Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Poster denne her i pur glede over at det kun nå er 14 dager til teltet er oppe, øll'en er på plass og festival er i gang. skal i år som i fjord på hultsfred, men tar turen innom sweden rock festival først en tur. Det blir 12 (9-21 juni) dager til ende med tusenvis av herlige svenske jenter, svensk stemning og metal/rock *frysninger* Av de bandene som er på må se liste i år: judas priest, nightwish, children of bodom, entombed, exodus, hatebreed, meshuggah for å nevne noen.. å herre min hatt det blir god start på en lenge etterlengtet sommer hmmm.. hører vel nesten innunder gledesutbrudd denne her.. vel, vel.. noen andre som skal på festival i sommer? hvilke band er på må_se_lista di? mvh K Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Roskilde først i Juli! mulig jeg drar på Storås festival og.... herlig! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Blir Øya i år; Soundtrack of our Lives, Span, John Doe, Bobby Conn, Ralph Myerz, Sondre Lerche, Silver, Minor Majority + en del andre band jeg ikke har hørt noe om, men sansynligvis rocker. Blir interessant å se Mattias Tellez bla. Det er forsåvidt en del band som kommer til Quart'en jeg absolutt skulle sett, men det blir dyrt i lengden. (The Hives, Broken Social Scene, Keane, The von Bondies, Franz Ferdinand!) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg bor ca 5 minutter fra festivalområdet, men skal jobbe mesteparten av tiden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Stikker etter all sannsynelighet innom øya og ser minst Bobby Conn (han er visst helt vill live), Johndoe og Span. We'll see. Men ja, jeg VIL se Conn live! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Ikke no Roskilde på meg i år. Skal på road-trip til finske-rally Øya frister.. Black Debbath, The Streets, og Gluecifer Hmm.. Bobby Conn.. ikke hørt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Tjalla, sjekk posten min her for samples. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå