airbus330 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hello! Når man kjøper et kabinett, tar man å monterer bort alt det innholdet i den pcen du har fra før, og flytter over til det nye kabinettet, eller hvordan er det? Takk for en forklaring! MVH Anders Lenke til kommentar
EDB Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du tar all hadrwaren du har i din gamle pc og setter inn i det nye kabinettet. OT: ny her skjønner jeg? Lenke til kommentar
airbus330 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Du tar all hadrwaren du har i din gamle pc og setter inn i det nye kabinettet. OT: ny her skjønner jeg? Godt at du skjønner det! ER ganske ny innen Pc.. Kan endel om noen få ting, men ikke om klokking osv..! Men lærer vell etter en stund tenker jeg!! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Med mindre det er den Dell maskin. Da skal du slite litt... Der er det, hvis jeg ikke husker helt feil, spesiallagde hovedkort, med spesiallagd PSU som ikke kan tas ut av kabinettet. Tror det gjelder CD-Rom også... Mener en kamerat i klassen hadde problemer med dette; han måtte kjøpe alt untatt CPU på nytt :| Men ellers er det bare å høre på EDB Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 [erte modus]GAAH! du hadde vel skjønt det om du kjøper et kabbinett å det er tomt elle? [/erte modus] Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bare et lite tips, lurt å lese alle guider som finnes i sticky her på forumet, på overklokking.no og harware.no. Kna lære massevis av nyttig info fra dem, pluss at du vet bedre hva du eventuelt skal spørre om her hvis det er noe. Du kan jo starte med å lese "pc-bygger" guiden om du skal dytte hw'en din i et nytt kabinett Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Med mindre det er den Dell maskin. Da skal du slite litt... Der er det, hvis jeg ikke husker helt feil, spesiallagde hovedkort, med spesiallagd PSU som ikke kan tas ut av kabinettet. Tror det gjelder CD-Rom også... Mener en kamerat i klassen hadde problemer med dette; han måtte kjøpe alt untatt CPU på nytt :| Men ellers er det bare å høre på EDB vi hadde det gøy me å ødelege en Dell på Tg i år Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Med mindre det er den Dell maskin. Da skal du slite litt... Der er det, hvis jeg ikke husker helt feil, spesiallagde hovedkort, med spesiallagd PSU som ikke kan tas ut av kabinettet. Tror det gjelder CD-Rom også... Mener en kamerat i klassen hadde problemer med dette; han måtte kjøpe alt untatt CPU på nytt :| Men ellers er det bare å høre på EDB Vel.. Jeg hadde ingen problemer med å ta ut CD-RW/DVD-stasjoner, lydkort og harddisker fra min gamle Dell-maskin. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Velkommen til forumet Om du vil lære om data er dette riktig sted men les guidene på hw.no (www.hardware.no) og ok.no (www.overklokking.no).. der jeg lerte det jeg kan i dag.. eller noe av det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vel.. Jeg hadde ingen problemer med å ta ut CD-RW/DVD-stasjoner, lydkort og harddisker fra min gamle Dell-maskin. Da var det bare PSU da og HK da... Lenke til kommentar
airbus330 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Bare et lite tips, lurt å lese alle guider som finnes i sticky her på forumet, på overklokking.no og harware.no.Kna lære massevis av nyttig info fra dem, pluss at du vet bedre hva du eventuelt skal spørre om her hvis det er noe. Du kan jo starte med å lese "pc-bygger" guiden om du skal dytte hw'en din i et nytt kabinett Beklager, la ikke merke til de Skal ikke skrive flere spørsmål på forumet Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 vi hadde det gøy me å ødelege en Dell på Tg i år Syns alle LAN burde hatt et "knuse-dell-pc" compo... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Med mindre det er den Dell maskin. Da skal du slite litt... Der er det, hvis jeg ikke husker helt feil, spesiallagde hovedkort, med spesiallagd PSU som ikke kan tas ut av kabinettet. Tror det gjelder CD-Rom også... Mener en kamerat i klassen hadde problemer med dette; han måtte kjøpe alt untatt CPU på nytt :| Men ellers er det bare å høre på EDB vi hadde det gøy me å ødelege en Dell på Tg i år Dere som hadde den knuste dell'en borte ved utgangen? så en ødelagt dell når jeg bært ut utstyret siste dag Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bare et lite tips, lurt å lese alle guider som finnes i sticky her på forumet, på overklokking.no og harware.no.Kna lære massevis av nyttig info fra dem, pluss at du vet bedre hva du eventuelt skal spørre om her hvis det er noe. Du kan jo starte med å lese "pc-bygger" guiden om du skal dytte hw'en din i et nytt kabinett Beklager, la ikke merke til de Skal ikke skrive flere spørsmål på forumet Seff må du skrive sp.mål det er jo det et forum er til, det kan bare være lurt og titte litt rundt og se om det er andre poster som gir svar på problemene, ofte vil det være det Lenke til kommentar
Locci Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Med mindre det er den Dell maskin. Da skal du slite litt... Der er det, hvis jeg ikke husker helt feil, spesiallagde hovedkort, med spesiallagd PSU som ikke kan tas ut av kabinettet. Tror det gjelder CD-Rom også... Mener en kamerat i klassen hadde problemer med dette; han måtte kjøpe alt untatt CPU på nytt :| Men ellers er det bare å høre på EDB vi hadde det gøy me å ødelege en Dell på Tg i år Dere som hadde den knuste dell'en borte ved utgangen? så en ødelagt dell når jeg bært ut utstyret siste dag vet ikke helt hvor eller hva som skjede med den etter at vi var ferdig men sier bare at dell er mest plastikk fantstik ............De som skjedde var at han "snublet" i trappa da han skulle ta telefonen *har det på film* og så gikk både han å pc,n ned trappa så de sang etter........kom noen folk me sparkesykler å lurte færlt på hva som skjedde........lå plast biter over halve trappa ......så kom noen fra medic å hjalp til å sammle sammen de som var igjen av Dell pc,n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå