GulliveR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvilken er den beste mp3 spilleren til ca.1500-2000kr. Den må: Fungere som en ekstern HD Ha min 256 MB minne Den bør: Ha radio Ha lang batteri levetid Ikke vere alt for stor Teker bå å kjøpe en iRiver iFP-390T men hvet ikke om denne fungerer som ekstern HD. Erfaringer med denne, eller andre forslag mottas med takk Lenke til kommentar
christt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 iRiver iFP-390T kan brukes som ekstern harddisk, men da må du oppdatere firmwaren. Kan gjøres ved å laste den ned fra www.irivernordic.com Du skal ha den versjonen som heter [uMS] (USB Mass Storage Version). Lenke til kommentar
O D D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvilken er den beste mp3 spilleren til ca.1500-2000kr. Den må: Fungere som en ekstern HD Ha min 256 MB minne Den bør: Ha radio Ha lang batteri levetid Ikke vere alt for stor Teker bå å kjøpe en iRiver iFP-390T men hvet ikke om denne fungerer som ekstern HD. Erfaringer med denne, eller andre forslag mottas med takk Music jukebox er jeg veldig fornøyd med -256 MB -display -Radio -mulighet for opptak -diktafon -og mange finesser og innstilliger -og man kan koble den til pc'n og bruke den som atenne til pc, hvis du vil høre radio på pcn's høytalere som sagt den beste jeg har hatt mvh F.W Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå