notalive Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Jeg kjøpte pc for en stund siden, med den kjøpte jeg Logitech Cordless Desktop MX Norwegian Black Retail. Det er et supert sett . Men når jeg spiller Battlefield Vietnam, så kan jeg ikke scrolle mellom våpen. Scroller jeg et hakk frem, stopper den ikke (dette gjelder også bakover) En kompis sa jeg skulle laste ned de nyeste driverne til tastaturet/musa (han har samma pc som meg) han hadde samma problemet å fikset det sånn, Men det gikk ikke her Er det noen som har noen aning om hva jeg skal gjøre? - notalive Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Når det gjelder Logitech musene så kan musa bugge når du legger inn drivere og anna ting til musa. Skjedde med musa mi en gang og, så fjerna jeg driverne og da funka den fint. Ser egentlig ikke noen grunn til at du har driverne. Gjør jo ikke musa noe bedre Det kan jo også hende at musa di ikke vil være sammarbeidsvillig når det gjelder deg og battlefield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå