Gå til innhold

Se her. x800pro kommer tidligere en forventet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja men jeg leste en test av x800pro kortet som ble posta på hw.no i en tråd, så var det faktisk ganske langt fra optimalt å kjøre kortet på en xp2700+. I mange tilfeller var 9800xt like raskt, mens xp3200+ fikk ganske god flyt med kortet. Amd 64 derimot fikk ofte ganske så mange ekstra fps. Så cpuen holder kortet ganske mye tilbake, og om man har et kort alla 9800xt så er det ikke så mye å hente om ikke resten av plattformen oppgraderes. Cpu er da en stor flaskehals...

hmm, er min cpu en flaskehals da? en P4C 2.8 GHz @3.5 GHz, dessuten AKKURAT 1GHz Buss også :)

 

EDIT: alt stabilt selvfølgelig

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Joda selvfølgelig vet jeg at du er bevisst på det.

Jeg har full forståelse for at du vil kjøpe det.

Det var ikke meningen og flame deg på noen måte fordi du skulle kjøpe det :)

Helt i orden ;)

 

Vet at ytelsen blir omtrent den samme, men er litt nysjerrig osv, på kortet. Hadde tenkt å ta noen bilder som jeg kan poste på forumet etter jeg har fått det.

^Th0mas^ er det dette kortet du skal ha :

 

http://www.hardwaremania.com/reviews_eng/2...0/ax800_1.shtml

Lenke til kommentar
Kanskje litt OT men er det noen som vet om man får HL2 med full retail versjonen av sapphire x800 pro?

det står jo på eska, men om det er en kupong eller selve spillet gjenstår vel å se.

Vel, jeg gleder meg uansett til å få det :D Men det hadde vært en ekstra bonus for meg med HL2 kupong, eller aller helst selve spillet men det er vel litt lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
Vel, jeg gleder meg uansett til å få det :D Men det hadde vært en ekstra bonus for meg med HL2 kupong, eller aller helst selve spillet men det er vel litt lite sannsynlig.

Trust me, det er ingen som får HL2 med på kjøpet nå. Det er jo ikke ferdig engang. Vi kommer nok til å høre om det når det er "gold". I beste fall får dere en kupong, men ATi snakka jo om at de skulle slutte med det, så ikke forvent dere noe.

Lenke til kommentar
Vel, jeg gleder meg uansett til å få det :D Men det hadde vært en ekstra bonus for meg med HL2 kupong, eller aller helst selve spillet men det er vel litt lite sannsynlig.

Trust me, det er ingen som får HL2 med på kjøpet nå. Det er jo ikke ferdig engang. Vi kommer nok til å høre om det når det er "gold". I beste fall får dere en kupong, men ATi snakka jo om at de skulle slutte med det, så ikke forvent dere noe.

Vel.. ser at de har funnet på en liten bonus for de som venter: http://www.atihl2offer.com/

 

 

For our customers who purchase a qualifying RADEON™ based graphics card that includes the Half-Life® 2 offer and activate their STEAM account before Half-Life® 2 is available at retail, Valve and ATI have added the Valve Premier Pack FREE, which includes the games: Half-Life, Counter Strike, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force and Ricochet. This is a limited time bonus offer that expires once Half-Life® 2 is available.

Lenke til kommentar
For our customers who purchase a qualifying RADEON™ based graphics card that includes the Half-Life® 2 offer and activate their STEAM account before Half-Life® 2 is available at retail, Valve and ATI have added the Valve Premier Pack FREE, which includes the games: Half-Life, Counter Strike, Team Fortress Classic, Deathmatch Classic, Half-Life: Opposing Force and Ricochet. This is a limited time bonus offer that expires once Half-Life® 2 is available.

Hurra...? :roll::shrug:

Lenke til kommentar

Hmmm ... vel, det kan bli spennende dette her, gleder meg til en eller annen på forumet har kortet og kan gi respons (ytelse iforhold til CPU og så videre).

 

*entering wannabe-admin-mode*

 

Kirjogra : det er ikke lov med animerte avatarer på dette forumet, du burde fjerne den før noen av de ordentlige administratorene gjør det for deg ;)

 

*exiting wannabe-admin-mode*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...