simalarion Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Tilgjengelighet: 17 stk 2004-05-27 (bekreftet) Komplett (tidligere i dag var kortet forventet 1 neste mnd) Jeg har inne en bestilling, nå er det ikke lenge til Endret 26. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er bra! Det er jo i morra! Da får vel de første kortene sine om 3-4 dager! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Mandag muuha ha ha ha ha Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det høres bra ut! Da får vi kansje noen 3DMark resultater fra deg i neste uke en gang? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Seff! Legger inn noen innlegg om hvordan Far cry - Colin 4 - uefa 2004 - battlefield vietnam oppfører seg oxo (fps - oppløsning + screenshots) Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Mandag muuha ha ha ha ha Du kan ikke få det før tirsdag Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Powercolor x800pro på lager! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300425&cks=SER Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 har de dem på lager nå sweet Mye frem og tilbake om x800pro - 6800gt, er utrolig usikker selv denne gangen. Hvor mange tror jeg gjør et godt kjøp i forhold til 6800gt ? (håper på mange svar ) Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) har de dem på lager nå sweet Mye frem og tilbake om x800pro - 6800gt, er utrolig usikker selv denne gangen. Hvor mange tror jeg gjør et godt kjøp i forhold til 6800gt ? (håper på mange svar ) Jeg tror det er et klokt valg å gå for x800pro. Det viser seg jo at det har bedre PS2.0 ytelse i DX9 spill (spesielt i høy oppløsning med AA + AF). Uansett så kan du jo bare bruke angreretten hvis du ikke skulle være fornøyd (like that's gonna happen ) Endret 26. mai 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg holder fortsatt en knapp på X800PRO, meget bra pris/ytelse Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En liten oppdatering på driver fronten. Beyond3D quote: -------------------------------------------------------------------------------- The 4.5 drivers were feature and performance frozen a while ago..late feb/early mar or so. We had done a ton of work specifically for X800 - that did not make it to 4.5. The 4.5 beta contains some of these optimizations. Development-wise we are usually several months ahead of the release. For eg:- some of the optimizations we already coded and tested will not make it even to the next catalyst - since the next catalyst was frozen a couple of weeks ago. Under special circumstances(customer requests, launches etc) we do cherry pick some changes(usually new features or performance optimizations) from the current development tree and move them into the release tree and call it a "branch". Note that show-stopper bugs can still go into a "release" tree during this process. -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Our shader compiler is getting better with every release. The performance increases from it will benefit all cards, including 9700's. Some upcoming updates will increase performance > 10% for longer shaders. For most of the current batch of applications, the shaders are pretty short already, so I don't know if they will get much benefit. We also have other optimizations that will benefit various cards in different ways (96's, X800's vs. 97's) -- I don't know most of them. As for the X800 series, it's getting a lot of its upcoming performance benefits from our work in optimizing the memory controller. We've got a huge amount of flexibility in how it can be programmed and used, and we've just scratched the surface (the state space is huge, and it will take some time to come up with optimal cases). People can expect significant (>>10%) performance increases, esp for AA. -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Yes, there's still a lot of work there, on both the X800P & X800XT. Probably won't get even at 90% until later in the summer. -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noensom vil selge meg sitt gammle skjermkort kanskje??? Har geforce 2 mx....... Kontakt meg!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Noensom vil selge meg sitt gammle skjermkort kanskje??? Har geforce 2 mx....... Kontakt meg!! Og da har vi HW.NO`s eget bruktmarkdet Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har inne en bestilling, nå er det ikke lenge til Har du bestilt Hjem På Døren? Da får du det sannsynelig vis på fredag da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har inne en bestilling, nå er det ikke lenge til Har du bestilt Hjem På Døren? Da får du det sannsynelig vis på fredag da Jupp, de kommer vaneligvis hjem om kvelden etter posten har stengt. Er som regel like etter da kortet ankommer byen. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 litt OT: når kommer X800XT ? Skal kjøpe den Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Topic starter: Hvilket kort mente du? SEr powercolor har 15 inne, men koster jo nesten 600 mer enn "vanlig" x800pro :O Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Siden det ser ut som mitt 9800pro er røket (se Hjelp! i sigg). Skal jeg kjøpe x800pro, er min amd 2700+ god nok til å utnytte dette kortet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 yupp det koster 400kr mer en sapphire sitt, aner ikke hva limited ed betyr i denne sammenheng men tror det er en håpløs sekk av alle ting. Samma det, nå er jeg on the road snart! (solgte mitt 9800pro for 14 dager siden). er min amd 2700+ god nok til å utnytte dette kortet? Det er ikke cpu som utnytter kortet, det er skjermkortet som gjør pc bedre utrustet til å takle spill. Enkelt forklart, med x800pro feks blir din 2700 cpu pc i stand til å takle alle spill (seff hjelper det jo bedre cpu du har men det er ikke poenget i denne sammnenhengen, men en enda bedre hjelper er en god mengdet rask ramm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå