Danny Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg leverte min sx1 til de pga en død piksel de sa de skulle ordne en uke har gått fikk igjen mobilen idag,har de bytta display? neida døde pikselen er på samme stedet:wow: Kan de gjøre sånt? skal gå å klage på dem imorgen. Noen som har opplevd det samme? Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon Lenke til kommentar
Normann Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg leverte min sx1 til de pga en død piksel de sa de skulle ordne en uke har gått fikk igjen mobilen idag,har de bytta display? neida døde pikselen er på samme stedet:wow:Kan de gjøre sånt? skal gå å klage på dem imorgen. Noen som har opplevd det samme? Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon Hvem står signert som service man? Jeg leverte 3650 fikk jeg den tilbake 3 ganger før de fant feil...En som het roar som var service mann...Fettern min og broren min har også brukt han og de måtte levere telefonene 2 ganger... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg leverte min sx1 til de pga en død piksel de sa de skulle ordne en uke har gått fikk igjen mobilen idag,har de bytta display? neida døde pikselen er på samme stedet:wow:Kan de gjøre sånt? skal gå å klage på dem imorgen. Noen som har opplevd det samme? Sorry måtte bare få ut litt frustrasjon Hvem står signert som service man? Jeg leverte 3650 fikk jeg den tilbake 3 ganger før de fant feil...En som het roar som var service mann...Fettern min og broren min har også brukt han og de måtte levere telefonene 2 ganger... en leif b, står at han har byttet display,hva er en sjansen for at to display har død piksel samme sted? Veldig liten så jeg tviler sterkt han har byttet. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvorfor ringer du ikke siemens og forklarer situasjonen på en høfflig måte? kom meg ganske langt med den metoden. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 hvorfor ringer du ikke siemens og forklarer situasjonen på en høfflig måte?kom meg ganske langt med den metoden. hva med du med langt? Hvorfor skal jeg ringe siemens,zodiac sier ikke at de nekter å fikse problemet men sier å gjøre det men gjør det ikke likevel å skrive at de har fiksa står til og med testa ok jaja bare 12 timer til de åpner Også vet at det er noen her som er rimelig kjent med kjøpsloven etc står det ikke noe sted hvis mobilen har vært så som mange ganger på service at man kan kreve en ny? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) hvorfor ringer du ikke siemens og forklarer situasjonen på en høfflig måte?kom meg ganske langt med den metoden. hva med du med langt? Hvorfor skal jeg ringe siemens,zodiac sier ikke at de nekter å fikse problemet men sier å gjøre det men gjør det ikke likevel å skrive at de har fiksa står til og med testa ok jaja bare 12 timer til de åpner Også vet at det er noen her som er rimelig kjent med kjøpsloven etc står det ikke noe sted hvis mobilen har vært så som mange ganger på service at man kan kreve en ny? 3dje gangen mobilen er inne for reperasjon for samme feil kan du heller velge pengene tilbake eller ny mobil. Forbrukerkjøpsloven... Endret 26. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Grunnen til at jeg ba deg ringe Siemens er pga god erfaring med deres måte å håntere feil. Dersom Zodiac ikke gjør jobben sin, så må tilslutt produsent stå ansvarlig. Jeg har god grunn til å tro at Siemens kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Men en død piksel er vel egentlig ikke erstatning... Har hørt at man må ha minst 3 eller 4 døde for å få det på erstatningen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Men en død piksel er vel egentlig ikke erstatning... Har hørt at man må ha minst 3 eller 4 døde for å få det på erstatningen! Nokia sin offisielle holdning til dette er at man må ha minst 3 døde pixler for å få det reparert. Personlig tror ikke Siemens er like drittsekker som Nokia på dette området. Endret 27. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå