Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjennskap til OsloHost.com

Anbefalte innlegg

Hei Forum-brukere.

Er det noen av dere som har kjennskap til OsloHost.com? De tilbyr ganske rimelige domener og webhosting pakker, så jeg lurte på om noen av dere har noen erfaringer.?

De jeg har snakket med mener at selskapet har flinke folk som tar kunder og support VELDIG seriøst.

Likte spessielt den Support delen der du får svar på mail innen 72 timer, eller IRC support! Det er kanskje litt useriøst, men for aktive intenett brukere er det jo praktisk!

Skal ikke se bortifra at jeg bestiller domene og hosting fra dette selskapet altså...

Del deres meninger.

OsloHost.comh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nicon: Virker veldig som om du enten jobber der, eller får betalt eller andre goder for å reklamere for dem.. :hmm:

Ser at de er under domenetorget.

Jeg jobber hverken der, eller kjenner de som driver det.. Datt bare innom siden i et forsøk på å finne et annet firma..

Lenke til kommentar

Nicon  Skrevet 26/05/2004 : 18:01

Likte spessielt den Support delen der du får svar på mail innen 72 timer, eller IRC support!

Jeg mener heller at man skal mislike de som ikke får til å besvare spørsmål om tjenesten sin på 72 timer... IRC support er vel og bra, men da spørs det hvor effektiv og hvilken "åpningstid" den har :)

dimdal  Skrevet 26/05/2004 : 18:36

Nicon: Virker veldig som om du enten jobber der, eller får betalt eller andre goder for å reklamere for dem..

Må bare si meg helt enig, dette hørtes nesten ut som en reklametekst. Men jeg har tatt meg selv i nakken for å føle det hver gang noen skriver noe positivt om et selskap inne på dette forumet, så jeg beklager selvfølgelig hvis dette er en helt meningsløs påstand :)

Lenke til kommentar
Nicon: Virker veldig som om du enten jobber der, eller får betalt eller andre goder for å reklamere for dem.. :hmm:

jeg syns ikke det virket sånn i det hele tatt...

er ikke nødvendig å mistenke alt mulig....sånn over en lav sko....

Lenke til kommentar
Jeg mener heller at man skal mislike de som ikke får til å besvare spørsmål om tjenesten sin på 72 timer... IRC support er vel og bra, men da spørs det hvor effektiv og hvilken "åpningstid" den har :)

Jeg får svar fra min host som regel innen 24 timer. Ved mer omfattende spørsmål, tar det noe lenger tid.

Ved min tidligere host (som forøvrig var Nordkapp AS), hadde dem MSN-support, 24/7 mobiltlf som man kunne ringe, forum, samt IRC. Dem kuttet etterhvert ut MSN og IRC, da dette var for tidkrevende, samt for tungvindt mtp oppfølging.

Lenke til kommentar

jeg syns ikke det virket sånn i det hele tatt...

er ikke nødvendig å mistenke alt mulig....sånn over en lav sko....

Og jeg synes ikke du kan komme med uttalelser som :

er ikke nødvendig å mistenke alt mulig

... Vet ikke hvor du har skaffa informasjon om at jeg har mistenkt så mye annet jeg? ikke for å kverulere, men det er faktisk det du sier, at når jeg finner teksten om dette firmaet mistenkelig i firmaets favør, så mistenker jeg alt for å være snik-reklame.

:no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...