ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Det er mange delte meninger når det gjelder dette med konsoll. For min del liker jeg vel egentlig X-box bedre, fordi jeg kan spille live. Selv har jeg PS2. Det som er problemet for meg er kontrollen, jeg takkler ikke å spille skytespill med en kontroll. Jeg MÅ ha mus og tastatur, alt hadde jo blitt mye bedre da. Gamecube kommer kan ikke sammenlignes med verken X-box eller PS2. Så da er det vel X-box og PS2 det står mellom. On Topic: Spill som Prince of persia : sand of time er jo et knallbra spill til x-box. Rainbow six er jo også et bra spill som jeg har hatt ganske mye moro med på X-Box cafèen vi har her på Otta. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 På Xbox: -Rainbow Six 3 og Halo er nok best. Rainbow six er jo også et bra spill som jeg har hatt ganske mye moro med på X-Box cafèen vi har her på Otta. Ja det er sant Det er et spill som passer til Xbox. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Final Fantasy VII XENOGEARS A Link to the Past Mario 64 Ocarina of Time Take your pick Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Noen andre her som har prøvd test drive 4*4 til playstation med ristekontroller, det spillet tar av. Kontrollen rister slik at du nesten mister taket i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå