Deelay Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Iexplore.exe(altså internet explorer) restarter med ujevne mellomrom! Jeg har Windows 2000 Pro SP4 i bunn, og IE6 er browseren! Jeg har kjørt adaware,spybot,spyhunter,norman antivirus,bhodemon,cwshredder og the cleaner både i normal- og safe-mode uten resultat! Jeg har også re-installert IE6! Event Viewer viser: The description for Event ID ( 1000 ) in Source ( Microsoft Internet Explorer ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. The following information is part of the event: iexplore.exe; 6.0.2800.1106; unknown; 0.0.0.0; 00000000. Noen som skjønner hva dette kan være? (Dette pleier ofte å ende i en diskusjon om hvorvidt jeg skal skifte browser, jeg kjører også opera, men jeg ønsker å fikse dette problemet på IE6 uten å formatere! Det FINNES en bedre måte!) Lenke til kommentar
DeloDur Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 http://www.eventid.net/display.asp?eventid=1000&eventno=1439&source=Microsoft%20Internet%20Explorer&phase=1 Ta en titt der...eventid.net er kjekk den. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg har skiftet til Win XP PRO, men samme problem dukket opp! Har brukt eventID, men kommer ingen vei der heller! Jeg fjernet Sikkerhet-oppdateringen(?) til IE6: Q832894, og nå ser det ut som problemet er borte! Noen andre som har hatt problem med den? Og kanskje skjønner hvorfor iexplore.exe blir avsluttet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå