Fryzer Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Skal hjelpe fettern min med og overfør noen ringetoner til sin m55. Han har fått låne min datakabel til siemens og har innstallert alle driverne som trengs for USB enheter. Men det er som om xp ikke registrerer enheten. Men da må jeg også spørre er det mulig og koble denne mobilen opp mot dataen i det hele tatt? Og hvis det går hva er det som er feil? Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 dataløsninger for enkel utveksling av data eller bilder mellom mobiltelefonen og PC-en og et bredt utvalg av ladere og bærevesker. Dette er det jeg fant på Siemens sin hjemmeside, så det skal gå helt fint å synkronisere med PC. Problemet er vel at du bare har lagt inn driverne til kabelen, og ikke til telefonen. Sjekk om det ikke fulgte med en CD-plate i eska til far :-) Hvis ikke finner du sikkert disse driverne på nettet, og dersom ikke ville jeg gått til forhandleren og bedt om en plate med driverne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå