Gå til innhold

Lurer på dette settet..?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte å bestille følgende:

Black Ice Extreme 2

AC cuplex til cpu og gpu

eheim 1248

nc aquabay

Men tenkte om det er noen som har bra/dårlige erfaringer med noe av dette?

Vil anbefale deg Danger Dens RBX-blokk eller Aseteks Antarctica-blokk til CPU. Disse er de beste blokkene du kan få på markedet nå. Med en så kraftig pumpe og radiator vil det kun være riktig med en kraftigere CPU-blokk også! ;)

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger så kraftig pumpe. Eheim 1048 burde holde i massevis.

Er det negativt med for god pumpe? Tenkte å vær klar hvis jeg skulle bygge ut systemet..? Hva er problemet en kan støte på hvis pumpa er for kraftig? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det er ingen bakdeler med store pumper foruten at de lager litt mer varme inn i systemet. Som regel vil trykket på vannet øke ytelsen til blokken så mye at man ikke merker de negative effektene av store pumper, har man en god radiator i tilegg er ikke dette et problem i det hele tatt synlig.

Eheim er derimot ikke av den kraftigste pumpen der ute, de er meget stille og er pålitelige. Men personlig ville jeg nok ha gått for en annen pumpe, MCP600 feks som har en bedre Trykk-L/H spec, samt at den gir mindre varme i vannet.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er et problem, men jo større den er, jo bråker de. Stemmer ikke det?

:yes:

EDIT: jeg har vannkjølt hele pcen min med eheim 1048 jeg kan anbefale den! Psu er ikke vannkjølt da :cry:

Er ikke eheim 1248 ufattelig stor + at det ikke er noen hensikt i å ha så stor flow?

Endret av Ongabonga
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...