figure_02 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg Morrowind, men finner ingen butikker som har det! Har vært i både elkjøp, spaceworld, free record shop og telebutikken + to lekeutikker. Trur jeg må bestille det på internett...... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Trur jeg må bestille det på internett...... Ah, takk for at du forteller oss det! Der har vi svaret, bestill på internett! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er nok enklest det... Har ikke sett spillet i noen butikker på lenge selv.. http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=3876 er billig når det kommer til det spillet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du burde se om du finner tilleegspakkene også! Verdt hver en krone! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Har netopp bestilt det fra Gamemix.com, betalte 168 kr, ganske bra spør du meg......skal nok kjøpe meg tilegspakkene ettervert ja, men skal bli litt vant med spillet først Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du bør skaffe deg Tribunal ganske med engang. Journalen i spillet er VELDIG uoversiktlig, men Tribunal fikser dette. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 æ kjøpte det netopp på spaceworld men det e merkelig viss ikke butikkan har billiversjonen inne Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du bør skaffe deg Tribunal ganske med engang. Journalen i spillet er VELDIG uoversiktlig, men Tribunal fikser dette. Jepp, dessuten gir med mye mer gameplay. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjøpte det i Oslo i dag. Etter mye leting fant jeg GOTY versjonen på Spaceworld megastore. På RAM og ROM i Bogstadveien har de originalversjonen til under 200kr. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 ok, jeg har kjøpt det på internett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå