Epsilon- Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har følgt denne guiden her kamera lyden går av ja men ingen av de andre stygge irriterende lydene som når du sletter en melding eller sender en melding f.eks. Hva skjer hvis jeg setter alle verdiene til 0? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Har følgt denne guiden her kamera lyden går av ja men ingen av de andre stygge irriterende lydene som når du sletter en melding eller sender en melding f.eks.Hva skjer hvis jeg setter alle verdiene til 0? Hehe, kryr a vinnlegg vedr. alle de stygge lydene på E700 her på forumet. Det er ikke mulig å slå dem av. Jeg ble gal av telefonen etter noen uker og solfte den så fort som mulig, anbefaler alle andre å gjøre det samme. Makan til shait. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hehe, har også latt merke til at de Asiatiske merkene er mye mer "bråkete" visuelt men også lydmessig, er det de liker i Asia tydeligvis, men vi Europeere fikser ikke det så bra! De er jo ledene på teknologi, men kunne kanskje spart seg når det gjelder lydene på alt av bekreftelser og valg man tar...litt slitsomt og litt...fjortiss liksom! Påvirker hvertfall mitt valg av mobil når det kommer til slike ting, og så er de ikke like flinke på innmat som det ytre, som ofte er lekkert! Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På min E700 funket det greit å skru ned volumet på disse lydene ved å trykke på volumtastene i standby-modus. Prøvde ikke å justere volumet helt ned, men stilte det lavt nok til at det ikke var irriterende lenger. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På min E700 funket det greit å skru ned volumet på disse lydene ved å trykke på volumtastene i standby-modus. Prøvde ikke å justere volumet helt ned, men stilte det lavt nok til at det ikke var irriterende lenger. Greit nok, jeg brukte lydløs 99 % av tiden med telefonen (taklet ikke lydene), men da senker man jo ringelyden også da.... og skal jo helst høre at det ringer og kommer meldinger. Nei, Samsung... dette er for dårlig og en STOR feil i deres kolleksjon!! Latterlig, ingenting annet.. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Greit nok, jeg brukte lydløs 99 % av tiden med telefonen (taklet ikke lydene), men da senker man jo ringelyden også da.... og skal jo helst høre at det ringer og kommer meldinger. Kan ikke huske at det var noe problem på min. Hørte fint ringe- og meldingslyder selv om tastevolumet var skrudd ned. Det er jo en egen voluminnstilling for ringelyd. Kanskje det er forskjeller mellom software-versjoner? Får imidlertid ikke sjekket noe mer rundt dette, siden jeg har solgt min E700. Nei, Samsung... dette er for dårlig og en STOR feil i deres kolleksjon!! Latterlig, ingenting annet.. For min egen del synes jeg egentlig at den til tider ulogiske menybetjeningen var et verre irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hehe, synes hele telefonen var et irritasjonsmoment jeg. Aldri mer Samsung her i gården. Da skal de isåfall legge om innholdet på sine telefoner betydelig og oppnå toppscore i et par tester først... (E700 har jo fått altfor bra kritikk i tester.) Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Softwaren er ikke spesielt bra, nei. Men den er jo liten og pen, så når det gjelder hardware er det stort sett bare batterilevetiden å klage på. Endret 26. mai 2004 av AlexK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå