ophylicious Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Altså, trådløst generelt er jo et stort hat. Har hatt trådløst, noe som jeg ALDRI skal ha mer, noe av det værste jeg har spilt med. Funker første dagen, så bare monger musa Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Er enig med deg der ProxymuZ, trådløst er for tregit, du har høy latency på movement på musa. + at de er tunge og går ganske fort tom for batteri. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Altså, trådløst generelt er jo et stort hat. Har hatt trådløst, noe som jeg ALDRI skal ha mer, noe av det værste jeg har spilt med. Funker første dagen, så bare monger musa Problemet er vel at du aldri har hatt en _bra_ trådløs. Shaper: Ja de er tyngre, men det er en vanesak. Har ikke opplevd en eneste gang at min MX900 har vært treg eller har gått tom for batteri, og jeg sitter _mye_ foran PC'n. Lenke til kommentar
larsabr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) EDIT av moderator - Slettes for å unngå mer offtopic diskusjon Endret 5. juni 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå