Jonas Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hallo Hvordan kan jeg få vist alle iconer med alle farger? Med iconene på denne siden kommer bare få farger med når jeg bruker de i prosjektene. I windows ser de bra ut Jonas Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du må bruke funksjonen LoadPicture for å spesifisere størrelsen på ikonfilen. Eksempelvis som dette: Set ImgIcon.Picture = LoadPicture(App.Path & "\Icon.ico", vbLPLarge, vbLPColor) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Det funka det, men hvordan kan jeg få vist iconen i det virkelige størelsen? Med den koden blir de vist 32:32, men de er egentlig 128:128. Går det ann å få "custom" størelse? Edit: Dette gir errror "Invalid picture" LoadPicture(App.Path & "\Bilder\file_text.ico", vbLPCustom, vbLPColor, 128, 128) Edit2: Hvis jeg ikke skriver den samme i x og y får jeg ikke error. Unsett hva jeg skriver på size blir iconen like lite. Edit3: glem det. Tok screenshot å lagra som et bilde istedenfor.. Endret 27. mai 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå