8-Ball Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tenker på når den nye standaren kommer (btx) tror dere at det vil bli tilgjengelig adapter slik at en kan bruke atx videre? Hvis volten på det railéne på btx er de samme bør vel dette gå? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) BTX formatet skal bruke samme gamle atx psu såvidt jeg har hørt. Edit: Med andre ord, er du på utkikk etter en dyr og god psu nå trenger du ikke å bekymre deg for at den blir gammaldags når btx kommer. Eneste er jo at man ikke har så mange "sata" strømkonnektorer på dagens psu. Endret 26. mai 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 BTX formatet skal bruke samme gamle atx psu såvidt jeg har hørt. Edit: Med andre ord, er du på utkikk etter en dyr og god psu nå trenger du ikke å bekymre deg for at den blir gammaldags når btx kommer. Eneste er jo at man ikke har så mange "sata" strømkonnektorer på dagens psu. Ikke ett problem, for jeg kjører WD å de har allternativet: vanlig,eller s-ata. (det er jo bare strøm ) Jeg har hørt et stikket blir iallefall anderledes. (mente jeg leste det en eller annen plass) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå