Gå til innhold

DirectX 9.0c har kommet

Endre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De skal være av nyere build ja.

quote:

The 4.5 drivers were feature and performance frozen a while ago..late feb/early mar or so. We had done a ton of work specifically for X800 - that did not make it to 4.5. The 4.5 beta contains some of these optimizations.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Heisann

Jeg kjører Catalyst 4.5 (offisiell) på mitt ATI 9800Pro @ XT (432/378MHz) og fikk følgende resultat :

DirectX 9.0b : 3DMark03 : 6332

DirectX 9.0c : 3DMark03 : 6326

Testene er kjørt med ca. 10 minutters mellomrom (den tiden det tok å starte i SAFE mode og legge inn DirectX 9.0c og restarte) og med SAMME hastighet på Core og Memory på grafikkortet.

DVS jeg fikk IKKE økt hastighet :no:

Lenke til kommentar

Tok en roll-back til de offisielle 4.5 driverene fra beta driverene Robin B snakker om, og det er de alene, evt sammen med Dx9c som gir en ytelsesøkning. Har kjørt et par runder med samme innstillinger (Default res, alt annet som normalt)og uten de driverene så får jeg vanlig score.

Lenke til kommentar
Heisann

Jeg kjører Catalyst 4.5 (offisiell) på mitt ATI 9800Pro @ XT (432/378MHz) og fikk følgende resultat :

DirectX 9.0b : 3DMark03 : 6332

DirectX 9.0c : 3DMark03 : 6326

Testene er kjørt med ca. 10 minutters mellomrom (den tiden det tok å starte i SAFE mode og legge inn DirectX 9.0c og restarte) og med SAMME hastighet på Core og Memory på grafikkortet.

DVS jeg fikk IKKE økt hastighet  :no:

Trudde vel ikke at dc9.0c skulle gjøre mirakler for deg ? . Har lest mye rart rundt om hva slags mirakler dx9.0c gjorde :laugh:

Endret av Troggen
Lenke til kommentar
OT:

er det bare meg eller har den fyren dårlig poengsum ?

3DMark Score 9219 3DMarks

Det er bra, men synes ikke det er bra når han kjører med X800 PRO

Driver Name RADEON X800 PRO

noen ander som har fundert på det?

over 9000 i score er ikke så dårlig med et ati x800 pro..

tror de ligger på 9-10 000,alt etter hvor stor cpu man bruker.

Lenke til kommentar
De skal være av nyere build ja.

quote:

The 4.5 drivers were feature and performance frozen a while ago..late feb/early mar or so. We had done a ton of work specifically for X800 - that did not make it to 4.5. The 4.5 beta contains some of these optimizations.

Jeg kjørte både catalyst 4.5 beta og 4.5. Nå kjører jeg omega driveren basert på 4.5.

Av ati's drivere har den offisielle build: 801040421a15419c, mens beta driveren har build:

614106444.

Jeg vet ikke om det er noen merkbar forskjell på de egentlig.

Jeg bruker i allefall DirectX 9.0c med Ati omega 2.5.44.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...