Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvilken høytaler vil gi best lyd: denne, eller denne? Tenkte å kjøpe Nad 372 for å kjøre sammen. Vil det gi god effekt? Er ikke ute etter super lydkvalitet, da jeg kun spiller mp3/ogg/wma 96kb/s-256kb/s, først og fremst fra Soundstorm, senere troligvis et endel bedre lydkort (2-3k klassen). Spiller for det meste Hardcore techno og chillout. Ev. andre høytalere/forsterkere? Er glad i bass... P.S.: vet at Cv er kjent som 14tiss høytaler osv, please ikke start en stor diskusjon om dette. Er ute etter en høytaler som kan brukes på fest, og som tåler å spille veldig høyt, med mye bass. Ikke døm meg... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Personlig synes jeg CLSC-12 gir best lyd. Har hørt begge på samme forsterker i samme rom. V-15F sliter med kabinettresonans når du drar på litt. Jeg har inntrykk av at den nye CLSC serien har en mer solid konstruksjon. Lykke til videre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Hvordan er det med detaljer i CLSC serien? På kvelden hører jeg på chillout når jeg ligger i sengen, og da hører jeg jo ofte litt mer etter. Sitter nå med noen Dali og Denon (2*40) forsterker, der høytalerne på en måte er sprengt (gummilisten har løsnet fra membranet) men limt, og fungerer helt fint egentlig, bare at bassen begynner å skurre hvis jeg skrur opp volumet med bassen på halv. Så er vel ikke akkurat bortskjemt på lydkvalitet... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er vel helt greit med detaljer, men ikke kjempe engasjerende. Det er haugevis av høyttalere som har mer analytiske egenskaper enn CV. Kvaliteten på lydfilene du spiller har også noe å si på det området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå