CyNiC Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har et vanlig svart kabinett. Etter hvert syntes jeg det begynte å ble litt kjdeligt så jeg har kjøpt et vindu og en vifte til å ha i vindue. Men det jeg lurer på er: Hva er det jeg bruker når jeg skal lage hull i kabinett døra. Den er av stål. Takker for alle svar Og det skal være nøyaktig og pent skåret. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Viss du hadde giddet å se litt lenger nede på siden så hadde du sett dette topicet. Endret 26. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Og det skal være nøyaktig og pent skåret. .. da er det jo ingen andre ting å bruke enn stikksag og dremel... Lenke til kommentar
CyNiC Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Okey, takk og unskjuld Endret 26. mai 2004 av CyNiC Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Og det skal være nøyaktig og pent skåret. .. da er det jo ingen andre ting å bruke enn stikksag og dremel... er det ikke? hva med stansing, laser ettelleranna og vann ettelleranna? tror jeg burde prøve å huske dissa greiene snart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hehe.. det som abselutt gir best resultat er jo og stemble det ut i ett stykke slik som det gjøres på fabrikker.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror du kan bestille laser kutt, men det koster flesk Som det blir sagt her, så tror jeg det er ca 100topicer som handler om dette Men det er jo ikke bare du som har spurt da Lenke til kommentar
CyNiC Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 Takk for alle svar. Satse på stikksag og dremel Lenke til kommentar
CyNiC Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Etter masse slit denne helga fikk jeg det endelig til. Og det var kanon stiligt. Når jeg får tid skal jeg ta bilde av det. Det jeg gjorde var at jeg begynte med blikksags og det fungerte bra på det grove. Og etter på tok jeg en runde med dremmelen. Da var det bra. Men det tok tid med lista. Brukte litt salo for at det skulle bli enklerere å få på plass viduet og det var det. Som sagt jeg skal prøve å få til et bilde i nærmeste fremtid Mhv CyNiC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå