BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) edit: fiksa linken Endret 26. mai 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Usmakelig etter min mening. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 haha, folk her eier jo ikke humoristisk sans! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 usmakelig... (dessuten så ser eg rett og slett ikke humoren i det) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg må være super-kynisk eller noe, siden jeg ikke blir støtt av å se det bildet. Dette er jo typisk "nytt på nytt" humor Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det alle som liker "Nytt på Nytt" da? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Mest sette program i norge, hint hint. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nytt på nytt = Bilde av torturete irakiske fanger som er blitt manipulert slik at det ser ut til at de spiller twister = Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Må tydeligvis ha truffet på en nerve her.. Bare sunt å more seg over ting fra en ellers så stygg hverdag! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Må tydeligvis ha truffet på en nerve her..Bare sunt å more seg over ting fra en ellers så stygg hverdag! Har sett mye mer støtende ting, og selv om eg ikke syns dette var morsomt, ble jeg ikke støtet.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Usmakelig... men hadde det vært i en annen sammenheng hadde det vært morsomt..... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg må være super-kynisk eller noe, siden jeg ikke blir støtt av å se det bildet. Dette er jo typisk "nytt på nytt" humor jaja... men hva er egentlig poenget i bildet? eg ser det rett og slett ikke! (eg må jo ha super-kjedelig humor eller noe, siden eg ikke ler av dette) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) skal MYE mere til for og treffe min nerve på hva usmaklig er Endret 26. mai 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg må være super-kynisk eller noe, siden jeg ikke blir støtt av å se det bildet. Dette er jo typisk "nytt på nytt" humor jaja... men hva er egentlig poenget i bildet? eg ser det rett og slett ikke! (eg må jo ha super-kjedelig humor eller noe, siden eg ikke ler av dette) Hvorfor ble irakere stablet i hauger på betonggulvet? For å spille twister selvfølgelig! Alt det tullet om tortur var bare propaganda. Lenke til kommentar
power Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg må være super-kynisk eller noe, siden jeg ikke blir støtt av å se det bildet. Dette er jo typisk "nytt på nytt" humor jaja... men hva er egentlig poenget i bildet? eg ser det rett og slett ikke! (eg må jo ha super-kjedelig humor eller noe, siden eg ikke ler av dette) Hvorfor ble irakere stablet i hauger på betonggulvet? For å spille twister selvfølgelig! Alt det tullet om tortur var bare propaganda. ja hahahaha.. Nå lo jeg meg ihjel.. Nei.. Dårligste bildet jeg har sett på lenge.. Logon til Tine er mer givende å se på Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Bra for deg da gutten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå