oro2 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Jeg har kjøpt et nytt minnekort, og ønsker å formatere telefonminnet også. Jeg har formatert det nye minnekortet og brukt *#7370# til å nullstille telefonen. Det virker likevel ikke som om telefonen er slettet. Loggen er ikke tom, og ord som var lagret i ordboken (T9) er der enda.. Hvordan fjerne ALT? anyone? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Heisann !! Dette har jeg peiling på Slå av telefonen : Trykk og hold den grønne " dial ", 3 og stjerne og på-knappen.. ikke slipp før du ser "formatting" screen.. svar på hvordan det gikk da Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Prøvde du det ? det er den eneste måten jeg bruker for å formatere telefonen.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Rockford; metoden som du beskriver og han bruker er den samme... oro2: Var ikke de innstalerte programmene slettet engang? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2004 oro2: Var ikke de innstalerte programmene slettet engang? Programmene var slettet, men de lå på minnekortet. Themes var slettet, snarveiene var slettet, men ikke mappene i menyen. Loggen var ikke slettet, alle meldinger var slettet, men ikke kalenderen... Det må vel gå an å få den helt rensket? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Rart egentlig. Reinstallerte senest igår mobilen med den metoden du brukte, uten noe problem. Kanskje du burde gå til service og la de innstalere fw/sw på nytt, kan hende at noe er feil :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå