henriksern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 se tittel er litt irriterende hvis jeg må skru den av når jeg skal lade. telefonen er en SX1 Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Selvsagt går det fint. Du har vel ikke seriøst hatt mobilen avslått når du har ladet? Bruker å lade mobilen over natten jeg, det har jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
Navy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Selvsagt går det fint.Du har vel ikke seriøst hatt mobilen avslått når du har ladet? Bruker å lade mobilen over natten jeg, det har jeg alltid gjort. Det gjør jeg også da. Det skader ikke tlf overhodet. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Selvsagt går det fint.Du har vel ikke seriøst hatt mobilen avslått når du har ladet? høhø, såklart ikke måtte bare være sikker, SX1`en har jo ikke den beste batteritiden fra før av for så si det sånn.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, og derfor bør du gjerne lade den annenhver natt for eksempel Jeg bruker å legge min på lading når batteriet er halvfullt, så slipper jeg at det går helt tomt noen ganger. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 jeg lader den vel hver natt jeg brukern hele tiden, sånn går det når man får noe nytt i henda.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ladet den hver natt da jeg fikk den og i ca 1 uke. men nå har det roet seg. he he... prøvd litt forskjellig stash på den den første tiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå