Dr3as Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Messenger Plus! Messenger Plus! er en av de mest brukte tilleggspakker til Messenger. Programmet har en del nyttige og mindre nyttige funksjoner og kom nylig i versjon 3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) En helt ny ting i versjon 3 er muligheten for å få opp en liste over alle kontaktene dine der du kan se når de var logget på sist og når du sist snakket med dem, dette gjør det mye enklere å rydde opp i listen over kontakter som du ikke lenger snakker med eller ikke lenger logger på. Dette har også versjon 2.54.75 EDIT: du kan iallefall se sist dem var online og sist chat .. Endret 26. mai 2004 av Makorsen Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Uffameg! Også jeg som kom her for å fortelle om dét. Forressten så er en kamerat med å utvikler MSN Plus. Snakket med ham senest Lørdag. - Morsomt å høre hvordan Microsoft har gitt ham gratis Visual studio og sendt ham rundt på div. seminar osv. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 vel så lenge dem kan pushe sine egene løsninger på folk så er dem spandable... Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det spyware o.l. i msn plus? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 vanskelig å si men jeg kan ikke huske å ha merket noe på siste. tidligere utgaver synes jeg å huske spurte om du ville legge inn noe ekstra... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg testet plus versjonen for en tid siden. Fulgte mye rusk og rask med installasjonen. Husker ikke versjon, men ca et år siden Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 vel nå kan man selv velge, får spm om det når man installerer. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg testet plus versjonen for en tid siden. Fulgte mye rusk og rask med installasjonen. Husker ikke versjon, men ca et år siden Har brukt Plus svært lenge nå og har aldri fått med noe snusk. Jeg har alltid fått spørsmål om sponsorprogrammene skal legges inn når jeg har valgt tilpasset installasjon. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg syntes det er så gøy, under installasjonen av Messenger Plus kommer det opp noe som ser ut som en helt vanlig license agreement og de fleste bare trykker accept og går vidre, så etter installasjonen så er det en plutselig en ny fin irriterende searchbar i I.E ++.. jeg anbefaler og se hva man trykker på, ettersom license agreement var for installasjon av ad-ware og man kan velge om det skal installeres eller ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå