Don Juan Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Altså, alle prater om den nye sokkelen som kommer (socket 939) og chipsettet nforce 250. Men hva eksakt er fordelene og de nye funksjonene, og ikke minst: når kommer dem? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Altså, alle prater om den nye sokkelen som kommer (socket 939) og chipsettet nforce 250. Men hva eksakt er fordelene og de nye funksjonene, og ikke minst: når kommer dem? hvis jeg ikke er helt på jordet nå mener jeg det finnes flere slike spm på forumet her, så søk litt! ingen vet eksakt når den kommer ut, men mange har en antydning har jeg lest, jeg vet ikke! Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) har søkt, alt jeg har lest er: "du burde vente med å kjøpe, socket 939 kommer snart" men ingen sier noen konkrete datoer, ellerhva som er bra Endret 26. mai 2004 av Naitsan Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 OT: LgitechDInovo, det er ingen vits i å quote det FØRSTE innlegget. Det er rett rundt hjørnet, det eksisterer en fransk review på nettet, S-939 og XP 3800+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå