studass Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er en kis som synger paa siste verset og sp;r etter vann...."from the mules" Dette er i del 2 av spillet. Er det noen som vet hva man skal gj;re her!! Finner jo denne kulpen dit man skal gaa, men her skjer det jo lite og intet.... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Du må skrive wasser i consollen. consolen får du ned ved å trykke på | knappen. Syns huske det var wasser eg måtte skrive hvertfall. Da kommer det ei sånn vanngreie nær oasen. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ah kult, sliter med det samme trodde jeg måtte ri det stygget muldyret, men det funket dårlig, min lvl 18 gladiator bare surmulte med "i cant ride that" eller no! Lenke til kommentar
Fenwick Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 jepp, det stemmer. Du må skrive "wasser" i konsollen. Sleit lenge med det selv. Lenke til kommentar
bobaffe Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Ååå det var det man skulle gjøre Noen som spiller spillet med radeon 9800 PRO kort? Spillet fungerer nemmelig ikke med mitt. Noen tips kanskje? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 nyste patchen fikser det problemet med vannet Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ååå det var det man skulle gjøre Noen som spiller spillet med radeon 9800 PRO kort? Spillet fungerer nemmelig ikke med mitt. Noen tips kanskje? Jeg spiller det flott med Radeon 9800Pro, men med litt eldre drivere: Ati Catalyst 4.2 m/ Omega drivere på toppen Har prøvd å oppdatere disse drivere en tid tilbake men maskinen fokket seg helt så jeg har avventet med å oppgradere en stund. Er fornøyd slik kortet presterer nå uansett Så bobaffe du kan jo prøve å oppgradere drivere eller prøve min kombinasjon og se om det utgjør noen forskjell. Prøv også å innstallere den nyeste patchen til spillet. De spyr jo ut patcher Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) dobbelpost Endret 1. juni 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå