tobbesen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Forum Mobileburn Dette er det morsomste og råeste jeg har sett. på denne siden er det mange "mobiler" Her er en smakebit Vet dere om flere råe designer så post de her. Pleees Endret 26. mai 2004 av tobbesen Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Denne linken skulle være bedre: Klikk her! Ps: Fint design ja Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Sorry. Har fikset det nå Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er jo bare photoshop da. Ja, og ikke er de særlig flinke heller Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er jo bare photoshop da. Ja, og ikke er de særlig flinke heller siterer fra "grunnleggeren" sin post: Picture look FAKE and are NOT meant to look real!!! Synes det var noen morsomme bilder der.. artige parodier av 3650-keyboardet osv Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Fannt bedre på mobil.cz engang, skal prøve å lete opp det igjen. Der var det liksom el gamle mobiler med symbian kamera osv. Var bedre synes jeg :/ Skal komme tilbake hvis jeg finner det. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ikke at jeg er noe bedre, men det var sinnsyk dårlige bilder. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er enig i at noen er dårlige. Men noen er også ganske gode. Som denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå