Gå til innhold

Matrix LCD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett hvem som har nettopp den skjermen :)

Den fungerer ypperlig. Men den har litt å gå på når det gjelder spill. Særlig hvis det er litt mørkt. Og den takler ikke andre oppløsninger enn 1280*1024 særlig bra...

Designet er vel heller ikke det villeste.

Skjermen er mer enn godnok til mitt bruk (dvs. Surfing, webdesigning og koding) og sett i forhold til prisen vil jeg si den er værdt det. Ikkeno slår 19' LCD (bortsett fra større LCDer da... )

EDIT: INNLEGG NR 1k :w00t:

Endret av harald_
Lenke til kommentar

Da spørs det om jeg MÅ ha den, bare MÅ ha den selvom jeg hadde tenkt å drøye'n med no skjerminnkjøp ett års tid for å se hva som skjer. Skjermen må jo være rett og slett dårlig for at ett kjøp ikke skal kunne forsvares til den prisen der. Og det er den visst ikke da ifølge harald. Hmmm.... stakkars kredittkortet mitt....

Lenke til kommentar
Dette her han tenker på antar jeg:

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=10889

drev akkurat og søkte jeg og, var jo utrolig billig da så om den duger så ville det jo vært noe å slå til på!!

Ja, det var den jeg tenkte på. Meget bra pris, men lite info. Takk for svar.

MHT oppløsning; alle LCD's ser ille ut utenfor det som er optimalt for skjermen. Enig med at designet ikke er det vakreste, men det er jo bildet som teller, ikke "show off" faktoren.

Skulle gjerne hatt flere erfaringer, men til den prisen er det jo ikke all verden å "gamble" med.

Lenke til kommentar

Fra denne siden: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=10889

MATRIX 19" LCD, RX190C - En meget bra monitor med sylskarpe bilder.

Selvfølgelig har du mulighet i tillegg til den analoge inngangen også å koble skjermen til digitalt for å på denne måten å oppnå enda bedre bildekvalitet.

Størrelse: 19" TFT skjerm

Panel/Pixel Pitch - Sharp/0,264 mm

Signal Input - Analog + digital

Maximum resolution 1280 x 1024 (anbefalt)

Number of Colors - 24 bit(16mill)

Brightness - 250 (cd/m2,typ)

Contrast ratio - 500:1 (typ)

Viewing Angle (L/R/U/D) -85/85/85/85 (CR>10)

Response Time (Tr/Tf) - 25 ms

3 års garanti via Infocare - hentes, repareres og leveres tilbake

Er dere blinde? :w00t:

Er jeg den eneste som legger merke til en viewing anlge på 85 grader? Har ikke de fleste LCD'er i dag rundt 130-140 grader viewing angle?

Fant ingen ting om denne skjermen på Google ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...