Williams Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei. Dette emnet er kanskje litt på sidelinjen, men det omfatter både internett og nettverk så jeg prøver meg. Har gått til anskaffelse av Battlefield Vietnam. Nå har jeg lyst til å spille mot andre over nettet (multiplayer). Dette har jeg aldri gjort før. Er det noen av dere som vet hvordan jeg går fram? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei. Dette emnet er kanskje litt på sidelinjen, men det omfatter både internett og nettverk så jeg prøver meg. Har gått til anskaffelse av Battlefield Vietnam. Nå har jeg lyst til å spille mot andre over nettet (multiplayer). Dette har jeg aldri gjort før. Er det noen av dere som vet hvordan jeg går fram? Du går på multiplayer menyen på spillet. Og du velger baner osv og den kobler seg opp mot en server og du er igang! ikke stort vannskeligere enn å få til et spill mot pc'n! (det er nesten et must og ha bredbånd!) Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Det har jeg prøvd. Men eneste muligheten jeg har kommet over er å skrive inn en konkret IP adresse for å joine. Men det trenger jeg altså ikke? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Bruk All Seeing Eye eller Gamespy Burde kanskje posta under spill?! Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Takk! Har ikke fått Gamespy til å funke enda, men All Seeing Eye er verdt et forsøk. Beklager at jeg posta dette her. Jeg fant ikke en egen spill kategori.... Men da vet jeg det og. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det kommer jo opp en lang rekke servere om du bare velger Mulitplay og Internet. Sorter på ping, ja trykk der det står Ping, så får du de raskeste serverne først på lista. Om du du savner flere servere, kan du bruke som nevnt All Seeing Eye og Gamespy. Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Hmmm det funka ikke. "Wrong version" står det hver gang jeg prøver å logge meg på via All Seeing Eye Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det har kommet en patch ut, du må laste den ned:-) Lenke til kommentar
Williams Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 OK. Noen tips til hvor jeg kan laste den ned? Lenke til kommentar
hellandsjo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 http://www.fileshack.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå