Gå til innhold

Battlefield Vietnam Multiplayer

Anbefalte innlegg

Hei.

Dette emnet er kanskje litt på sidelinjen, men det omfatter både internett og nettverk så jeg prøver meg.

Har gått til anskaffelse av Battlefield Vietnam. Nå har jeg lyst til å spille mot andre over nettet (multiplayer). Dette har jeg aldri gjort før. Er det noen av dere som vet hvordan jeg går fram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Dette emnet er kanskje litt på sidelinjen, men det omfatter både internett og nettverk så jeg prøver meg.

Har gått til anskaffelse av Battlefield Vietnam. Nå har jeg lyst til å spille mot andre over nettet (multiplayer). Dette har jeg aldri gjort før. Er det noen av dere som vet hvordan jeg går fram?

Du går på multiplayer menyen på spillet. Og du velger baner osv og den kobler seg opp mot en server og du er igang! ikke stort vannskeligere enn å få til et spill mot pc'n! (det er nesten et must og ha bredbånd!)

Lenke til kommentar

Det kommer jo opp en lang rekke servere om du bare velger Mulitplay og Internet. Sorter på ping, ja trykk der det står Ping, så får du de raskeste serverne først på lista.

Om du du savner flere servere, kan du bruke som nevnt All Seeing Eye og Gamespy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...