Blondie Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det noen som vet hvordan man kan endre kontaktlisten slik at navnene står alfabetisk etter fornavn og ikke etternavn? Samtidig også at det skal stå et navn - så videre ser man oversikt over hjemnr, mobilnr og arb.nr slik man kunne på T68? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) telefonliste, valg, synkroniser visning, på fornavn/etternavn. dette virker kun ved synkronisering av outlook. Endret 26. mai 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
Blondie Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Betyr det altså at jeg må legge inn alle i telefonlisten min i Outlook, og så ha en bluetooth-adapter på PC'en min for å kunne overføre kontaktlisten til telefonen på fornavn igjen? (Så supertungvint...) Lenke til kommentar
Machz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Betyr det altså at jeg må legge inn alle i telefonlisten min i Outlook, og så ha en bluetooth-adapter på PC'en min for å kunne overføre kontaktlisten til telefonen på fornavn igjen? (Så supertungvint...) Velkommen til SE verden! Jeg har kommet fram til at SE ikke er så fantastisk som alle skal ha det til. Noe så enkelt som å lage flere mapper til SMS/MMS eller mine bilder osv lar seg ikke gjøre. Lenke til kommentar
liebermannXCR Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er det noen som vet hvordan man kan endre kontaktlisten slik at navnene står alfabetisk etter fornavn og ikke etternavn? Samtidig også at det skal stå et navn - så videre ser man oversikt over hjemnr, mobilnr og arb.nr slik man kunne på T68? For å svare på det første: telefonliste, valg, synkroniser visning, på fornavn/etternavn. Da får du velge på telefonen hvordan du vil at navnene skal vises. Hva som skjer i Outlook skal ikke du tenke på... For det andre må du velge telefonminnet, og ikke Sim-kort minnet så skulle det løse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå