1G FSB Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) hva slags prossesor har du pentium eller amd eller hva? står p4 i innlegget hans .. du må trykke på linken min se etter socket 478 plugge inn i pcn? kjøleren? det er en feste mekanisme...for eks en plast pinne du løfter opp for å ta av kjøleren..det følger alltid med bruksanvisning,,(eller kanskje ikke ) husk å kjøp kjølepasta og ha på litt mellom prosessoren og kjøleblokka Endret 26. mai 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
airbus330 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 hva slags prossesor har du pentium eller amd eller hva? står p4 i innlegget hans .. du må trykke på linken min se etter socket 478 Beklager, merket det ikke Hvordan legger jeg den inn i Pcen? Takk for svar! Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 plugge inn i pcn? kjøleren? det er en feste mekanisme...for eks en plast pinne du løfter opp for å ta av kjøleren..det følger alltid med bruksanvisning,,(eller kanskje ikke ) husk å kjøp kjølepasta og ha på litt mellom prosessoren og kjøleblokka Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 har du så lite peiling og så skal du begynne og klokke. ja ja tøft gjort men jeg tror du skulle lest litt og satt deg mer inn i det først det er ganske komplisert Ja, ikke for å være ekkel, men les mer. Det lønner seg... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg så at du hadde dell (tror jeg er litt trøtt). hvis du har det tror jeg ikke du kan overklokke i det heletatt. (Det sto at du skulle overklokke ikke sannt?) Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Tror det går dorlig å klokke en dell.... alle ferdig bygde pc'er er veldig ofte allerede klokka så selgeren kan kjøpe billigere prosessor enn det du tror du kjøper... med en bedre kjøler kan ikke skade ... men det er ikke noeproblem å sette den inn heller, bare pass på at du ikke tar ut en liten brikke med masse små gullfargede pinner på undersiden Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) men det er ikke noeproblem å sette den inn heller, bare pass på at du ikke tar ut en liten brikke med masse små gullfargede pinner på undersiden Hehe... En relativt essensiell komponent det Endret 4. juni 2004 av HiddenDragon Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dell nytter ikke å klokke nei dermed er det også liten vits med bedre vifte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå