Cursio Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Problemet kommer når jeg surfer på internett. Uten forvarsel restarter bare pcen seg, og når ram telles opp, kommer denne feilmeldingen: ”Secondary ide channel 80 no conductor cable installed” Når pcen har startet kommer det av og til opp en error report med noe babbel om Tcp-ip protokollen og ip adressen. Er det noen sammenheng? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 høres ikke ut som noen sammenheng nei.. Har du flere harddisker? hvis ikke så er vel ikke det noe problem det som kommer i oppstarten heller. har du overklokket? det er i tillfelle en grunn til at maskinen kan restarte.. har du oppdaterte drivere? Og hva slags maskin har du? Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Høres ut som minnet er problemet ditt... Sjekk om minnebrikkene du kjører er støttet av chipsettet ditt. mvh C0cheeze Lenke til kommentar
stramund Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Den "kabel meldingen" som kommer opp ved oppstart skyldes nok at du bruker en feil kabel til disken din. Jeg fikk samme meldingen for en stund siden, og bytte ut den gamle ide kabelen til en ny gul en, så ble meldingen borte. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Den "kabel meldingen" som kommer opp ved oppstart skyldes nok at du bruker en feil kabel til disken din. Jeg fikk samme meldingen for en stund siden, og bytte ut den gamle ide kabelen til en ny gul en, så ble meldingen borte. Ja, dette kan stemme, for det er en litt gammel kabel jeg satte inni. Men den restarter bare når jeg er på internett (isdn) Hvorfor det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå