abene Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Last ned alle IE-installasjonsfilene Vi viser hvordan du kan laste ned alle installasjonsfilene til nettleseren Internet Explorer, slik at du ikke må være tilknyttet Internett for selve installasjonen. Installasjonsfilene kan du ta vare på og installere når det passer deg. Les artikkelen her Lenke til kommentar
assis Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Først laster du ned en liten (ca. 500 KB) installasjonsfil og plassérer filen i en midlertidig mappe som du selv lager (i Utforsker), for eksempel:. C:\ie Så skal du åpne Kjør.. dialogboksen via Start-knappen: Start, Kjør... Skriv følgende kommando i Åpne-boksen: "C:\ieie\6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" Denne syntaksen må være nøyaktig så du kan gjerne kopiere teksten og lime den inn i Åpne-boksen. Deretter kan du dobbelklikke på installasjonsfilen i c:\ie i Utfosker for å laste ned installasjonsfilene. Du før nå opp en ny dialogboks der du velger riktig Windows-versjon. Klikk på Neste-knappen noen ganger og nedlastingen er i gang. Jeg tenkte jeg skulle laste ned explorer ved hjelp av denne metoden, men jeg ble raskt plaget. Når jeg åpnet "Start -> kjør..." og skrev inn linjen: "C:\ieie\6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" så kom det bare opp: "C:\ieie\6setup.exe" gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil. Men etter litt om og men kom fikk jeg skrevet riktig kommando og den er som følger: "C:\ie\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" Endret 26. mai 2004 av assis Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ok, Det er ikke ofte jeg poster i dette forumet, men nå føler jeg for å gjøre ett unntak. Jeg skal ikke nevne alle feilene og exploitene som er med IE, men det er smarteste er å styre unna IE. Jeg sier bare Opera, mozilla eller hva det måtte være. Bare ikke IE... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Jada, du liker å flame(lame ) oss IE-brukere, men faktum er at mesteparten som winer sånn som deg ikke har tenkt på å: - Optimalisere IE(F-Eks Tuneup Utillities 2004) Fikk selv en økelse på 100 Kbps etter det. - Kjøre Spybot/registerrens etter endt WIN-inst.(XP installerer faktisk Spyware(Alexa)) - Tatt en tur innom Win-update(Viktig) Var bare det jeg ville si. Endret 26. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
assis Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 eller bare gjøre som PsyDe sier. Bruk Opera. Opera 7.5 var rett og slett genial. Kan til og med IRC'e med den, uten å gå via en chatteside. Søte saker! Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jada, du liker å flame(lame ) oss IE-brukere, men faktum er at mesteparten som winer sånn som deg ikke har tenkt på å:- Optimalisere IE(F-Eks Tuneup Utillities 2004) Fikk selv en økelse på 100 Kbps etter det. - Kjøre Spybot/registerrens etter endt WIN-inst.(XP installerer faktisk Spyware(Alexa)) - Tatt en tur innom Win-update(Viktig) Var bare det jeg ville si. Ok. Jeg bruker faktisk IE selv, men det er bare når jeg holder på med webutvikling og når jeg skal innom Windows Update. Selv kjører jeg Adaware og Spybot gjevnlig tross i at det er sjelden spyware kommer inn på maskina mi. Og for å ikke snakke om de virusene som har herjet IRC det siste året. En fyr klikker en link som får IE til å åpne en side med ondsinnet kode. Hvis han kjører mIRC, så blir alle kanalene floodet med den linken og helvette har brutt løs. Jeg klikket den linken, men det skjedde ingenting med meg. Fordi? Jeg brukte ikke IE. Jeg vil gå langt i å påstå at det er folk som deg som er skyld i at en del virus/ormer får så godt feste i blant... Og med Opera så kan du tune mesteparten uten å bruke tredjeparts programmer Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ok, folk "som meg" som oppdaterer anti virus daglig, kjører router med NAT + Brannmur(Zonealarm på alle 3 maskiner) og tenker lit før jeg klikker på linker? Bare man tenker litt så skal IE gå finfint det. Endret 27. mai 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå