Gå til innhold

Last ned alle IE-installasjonsfilene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først laster du ned en liten (ca. 500 KB) installasjonsfil og plassérer filen i en midlertidig mappe som du selv lager (i Utforsker), for eksempel:.

C:\ie

Så skal du åpne Kjør.. dialogboksen via Start-knappen:

Start, Kjør...

Skriv følgende kommando i Åpne-boksen:

"C:\ieie\6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

Denne syntaksen må være nøyaktig så du kan gjerne kopiere teksten og lime den inn i Åpne-boksen.

Deretter kan du dobbelklikke på installasjonsfilen i c:\ie i Utfosker for å laste ned installasjonsfilene.

Du før nå opp en ny dialogboks der du velger riktig Windows-versjon. Klikk på Neste-knappen noen ganger og nedlastingen er i gang.

Jeg tenkte jeg skulle laste ned explorer ved hjelp av denne metoden, men jeg ble raskt plaget. Når jeg åpnet "Start -> kjør..." og skrev inn linjen:

"C:\ieie\6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

så kom det bare opp:

"C:\ieie\6setup.exe" gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil.

Men etter litt om og men kom fikk jeg skrevet riktig kommando og den er som følger:

"C:\ie\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E"

Endret av assis
Lenke til kommentar

Jada, du liker å flame(lame :p ) oss IE-brukere, men faktum er at mesteparten som winer sånn som deg ikke har tenkt på å:

- Optimalisere IE(F-Eks Tuneup Utillities 2004) Fikk selv en økelse på 100 Kbps etter det.

- Kjøre Spybot/registerrens etter endt WIN-inst.(XP installerer faktisk Spyware(Alexa))

- Tatt en tur innom Win-update(Viktig)

Var bare det jeg ville si.

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Jada, du liker å flame(lame  :p ) oss IE-brukere, men faktum er at mesteparten som winer sånn som deg ikke har tenkt på å:

- Optimalisere IE(F-Eks Tuneup Utillities 2004) Fikk selv en økelse på 100 Kbps etter det.

- Kjøre Spybot/registerrens etter endt WIN-inst.(XP installerer faktisk Spyware(Alexa))

- Tatt en tur innom Win-update(Viktig)

Var bare det jeg ville si.

Ok.

Jeg bruker faktisk IE selv, men det er bare når jeg holder på med webutvikling og når jeg skal innom Windows Update. Selv kjører jeg Adaware og Spybot gjevnlig tross i at det er sjelden spyware kommer inn på maskina mi. Og for å ikke snakke om de virusene som har herjet IRC det siste året. En fyr klikker en link som får IE til å åpne en side med ondsinnet kode. Hvis han kjører mIRC, så blir alle kanalene floodet med den linken og helvette har brutt løs. Jeg klikket den linken, men det skjedde ingenting med meg. Fordi? Jeg brukte ikke IE.

Jeg vil gå langt i å påstå at det er folk som deg som er skyld i at en del virus/ormer får så godt feste i blant...

Og med Opera så kan du tune mesteparten uten å bruke tredjeparts programmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...