Gå til innhold

Battfield 2 eller Half life 2 ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner heller ikke dette stalker hysteriet? Grei grafikk, cheesy story og absolutt ingenting revolusjonerende, som jeg har sett ihvertfall...

Tviler ikke på at det blir bra, men HL2 blir nok et par hakk foran! Og da snakker jeg ikke bare grafikk men historie

Alle som snøvler fram uttrykket "grei grafikk", hva sammenligner dere liksom med? RL? Ok, HL2 får kanskje bedre grafikk enn S.T.A.L.K.E.R., men den er likevel ikke bare-bare den heller.

Anyway.

Har ikke prøvd Battlefield Vietnam, men håper virkelig BF2 blir mye bedre enn BF1942. Vet det har noen år på leggen, men gameplayet er jo helt forferdelig. I bøtta etter 2 dager.

Lenke til kommentar
E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill !

Hvordan kan noen avsløre dette?

Hvem er det som kårer det?

Var altså alle disse personene på e3, eller har de prøvd BF2 og HL2 og tatt en avgjørelse internt?

Kåre nesteårs spill, på "uferdige" versjoner av spillene?

Lenke til kommentar
STALKER kommer til å bli en blanding av FPS og RPG.

tenk dere HL2 og morrowind i samme spill.

spillet blir så klart mer FPS en RPG, men fra hva jeg har hørt så blir det drit fett,

STALKER er faktsik det første spillet jeg har forhåndsbestilt

kan du gi eksempel på hvordan dette vil fungere? forklare det litt nermere?

Deus Ex 2 og 1 er jo og delvis RPG, 1ern ble konge og 2ern ble fiasko....

om dem ikke gjør sakene skikkelig skjer det samme med stalker og...

Lenke til kommentar
Skjønner heller ikke dette stalker hysteriet? Grei grafikk, cheesy story og absolutt ingenting revolusjonerende, som jeg har sett ihvertfall...

stalker er vel eit av dei få spela (om ikkje det einaste) som bringer noko nytt inn i sjangeren. f.eks så har stalker det friaste gameplayet i fps spel til no, du har tilgang til mange kjøretøy, det er eit levande dyreliv, revolusjonerende ai (ai'en kan f.eks klare spelet før deg) osv...

det er ikkje godt å sei kva du har sett av stalker når du kaller grafikken "grei". men det er viktig å tenke på at bilda/filmane som er vist til no (bortsett frå nokon innandørsbiler frå e3) er vist med directx8 motoren, directx9 motoren skal vere mykje betre.

Lenke til kommentar

will do.... :roll:

edit: du kan bare gi meg en link om du skulle føle for det :yes:

fant en på 170mb menne siden var skrevet på et merkelig språk så jeg fant ikke ut av det.. Finner ingen engelske sider med filmen på :cry:

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill !

Var altså alle disse personene på e3, eller har de prøvd BF2 og HL2 og tatt en avgjørelse internt?

de prøvde spillene internt !

Lenke til kommentar

Hva vil egentlig HL2 tilføre FPS sjangeren? Ingenting, iallefall etter hva jeg har lest. Det vil bare bli et spill pakket godt inn i en fin folie og en middelmådig historie.

STALKER derimot, tror jeg vil bli makeløst. Vil ikke echo the crowd, siden ttt sa det jeg skulle til å si.

Lenke til kommentar

de prøvde spillene internt !

Eit par personars meining er ikkje det som gjer eit spel verdig tittelen "Årets beste".

Lenke til kommentar

half-life er det beste jeg har spilt til dags dato, aldri vært mer oppslukt i et spill...

så hvis 2'ern blir halvparten av hva 1'ern er så vil jeg kalle det tidenes nest beste spill... (ikke ta meg helt bokstavelig)

men håper ikke det slår like hardt ned på d sosiale livet som d forrgie :cry:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...