Gå til innhold

Battfield 2 eller Half life 2 ??

Anbefalte innlegg

På E3 i LA ble det avslørt at hvis HL2 fikk en til utsettelese til 2005 så ville BF2 og HL2 konkurere om årets beste spill ! på E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill !

ganske digg det da ! :yes::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På E3 i LA ble det avslørt at hvis HL2 fikk en til utsettelese til 2005 så ville BF2 og HL2 konkurere om årets beste spill ! på E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill !

ganske digg det da ! :yes::D

Half Life 2 kommer i ÅR, så da er det utsagnet ganske usaklig. Ganske dumdristig å si at det blir årets spill i 2005 og sammenligne seg med en tittel fra 2004. Kanskje litt lurere å se litt mer framover på titler som kommer neste år.

Lenke til kommentar
Er ikke hl2 allerede kåret til årets spill?

Hvordan kan et spill som ikke er ute bli kåret til årets spill?

Det er mulig å få game of the year-award selv om et spill ikke har kommet i butikken. Ikke.no ukjent fenomen det nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

spill uten single player vs et spill med en av tidenes mest lovende single player opplevelser...

hmmmmmmmmm...jeg skal ikke røpe hva jeg hadde valgt

Lenke til kommentar

jeg er en ihugga bf1942 spiller og gleder meg voldsomt til bf2 kommer, men herregud!! er det ingen av dere som har spillt half life 1 ? har dere ingen tillit til at valve kan gjøre det igjenn?

tipper STALKER blir noe alla Farcry, fint å se på, men ensformig og litt kjedelig etterhvert.

Half-life 1 var utrolig nyskapende og variert for sin tid, la oss håpe det kan skje igjenn :)

ps. tar imot veddemål fra dem som tror at STALKER har noe dem skulle ha sagt mot HL2 i kampen om årets spill :p

jeg sier ikke at HL2 garantert blir årets spill, MEN at STALKER ikke gjør det bedre enn HL2 kan jeg vedde bilen min på

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hva er din definisjon på "gjør det bedre" ?

jeg tviler på at stalker vil selge like bra som hl2, men jeg tviler ikke på at stalker blir et mer underholdende spill

Lenke til kommentar

Tror at HL2 kommer til å slå best an på markedet når den kommer.

Tror ikke at BF2 kommer til å utkonkurrere HL2.

Jeg har ikke sett bilder av BF2 enda, men kan tro at HK2 slår bedre an.

Jeg tror selv at jeg kommer til å kjøpe meg begge spillene alikevel da.

:)

Lenke til kommentar
hva er din definisjon på "gjør det bedre" ?

jeg tviler på at stalker vil selge like bra som hl2, men jeg tviler ikke på at stalker blir et mer underholdende spill

hva er det som gjør stalker bedre? jeg har bare sett eit par filmer fra spillet så jeg vet ikke så mye... :hmm:

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke dette stalker hysteriet? Grei grafikk, cheesy story og absolutt ingenting revolusjonerende, som jeg har sett ihvertfall...

Tviler ikke på at det blir bra, men HL2 blir nok et par hakk foran! Og da snakker jeg ikke bare grafikk men historie

Lenke til kommentar

STALKER kommer til å bli en blanding av FPS og RPG.

tenk dere HL2 og morrowind i samme spill.

spillet blir så klart mer FPS en RPG, men fra hva jeg har hørt så blir det drit fett,

STALKER er faktsik det første spillet jeg har forhåndsbestilt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...