Lucas Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På E3 i LA ble det avslørt at hvis HL2 fikk en til utsettelese til 2005 så ville BF2 og HL2 konkurere om årets beste spill ! på E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill ! ganske digg det da ! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 sjølvsagt vil bf2 konkurerre med hl2 om tittelen som årets beste spel. alle spel som kjem ut det same året konkurrerar jo i teorien om tittelen "årets spel". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvis HL2 kommer i 04, så må HL2 konkurere med DooM 3, S.T.A.L.K.E.R, Rome Total war. osv Lenke til kommentar
rottert Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er ikke hl2 allerede kåret til årets spill? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Er ikke hl2 allerede kåret til årets spill? Hvordan kan et spill som ikke er ute bli kåret til årets spill? Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 viss battlefield blir mer åpent sånn at det går ann å gå inn i alle bygningene så e det ikke tvil om at det vinn. Men halflife blir også meget bra glede mæ sånn til de kommer Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 skal innrømme et jeg er mere spent på Battfield 2 og S.T.A.L.K.E.R enn hl 2.. synes ikke hl 2 virker så spennende lenger,og nå er jo grafikken på andre nye spill like bra.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 På E3 i LA ble det avslørt at hvis HL2 fikk en til utsettelese til 2005 så ville BF2 og HL2 konkurere om årets beste spill ! på E3 ble det avslørt at HVIS dette skjedde ville BF2 bli det beste og bli årets 2005 spill ! ganske digg det da ! Half Life 2 kommer i ÅR, så da er det utsagnet ganske usaklig. Ganske dumdristig å si at det blir årets spill i 2005 og sammenligne seg med en tittel fra 2004. Kanskje litt lurere å se litt mer framover på titler som kommer neste år. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Er ikke hl2 allerede kåret til årets spill? Hvordan kan et spill som ikke er ute bli kåret til årets spill? Det er mulig å få game of the year-award selv om et spill ikke har kommet i butikken. Ikke.no ukjent fenomen det nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 spill uten single player vs et spill med en av tidenes mest lovende single player opplevelser... hmmmmmmmmm...jeg skal ikke røpe hva jeg hadde valgt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tipper på at STALKER vil vinne tittelen i år, Half-Life 2 har ikke nok nytt å stille opp med. Men så kommer jo kanskje STALKER til neste år da.. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 jeg er en ihugga bf1942 spiller og gleder meg voldsomt til bf2 kommer, men herregud!! er det ingen av dere som har spillt half life 1 ? har dere ingen tillit til at valve kan gjøre det igjenn? tipper STALKER blir noe alla Farcry, fint å se på, men ensformig og litt kjedelig etterhvert. Half-life 1 var utrolig nyskapende og variert for sin tid, la oss håpe det kan skje igjenn ps. tar imot veddemål fra dem som tror at STALKER har noe dem skulle ha sagt mot HL2 i kampen om årets spill jeg sier ikke at HL2 garantert blir årets spill, MEN at STALKER ikke gjør det bedre enn HL2 kan jeg vedde bilen min på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hva er din definisjon på "gjør det bedre" ? jeg tviler på at stalker vil selge like bra som hl2, men jeg tviler ikke på at stalker blir et mer underholdende spill Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Half Life 2. Tror dette spillet kommer ti å ta helt av. 1. Jeg har egentlig ikke noe sansen for Battlefield i det hele tatt 2. Jeg er cs gamer så da går vi nok for HL2 Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Tror at HL2 kommer til å slå best an på markedet når den kommer. Tror ikke at BF2 kommer til å utkonkurrere HL2. Jeg har ikke sett bilder av BF2 enda, men kan tro at HK2 slår bedre an. Jeg tror selv at jeg kommer til å kjøpe meg begge spillene alikevel da. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 BF2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hva er din definisjon på "gjør det bedre" ?jeg tviler på at stalker vil selge like bra som hl2, men jeg tviler ikke på at stalker blir et mer underholdende spill hva er det som gjør stalker bedre? jeg har bare sett eit par filmer fra spillet så jeg vet ikke så mye... Lenke til kommentar
djrack Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hvis jeg skal si no, trur jeg HL2 kommer til å vinne, liker ikke BF så da... så spiller jeg masse cs å da.. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skjønner heller ikke dette stalker hysteriet? Grei grafikk, cheesy story og absolutt ingenting revolusjonerende, som jeg har sett ihvertfall... Tviler ikke på at det blir bra, men HL2 blir nok et par hakk foran! Og da snakker jeg ikke bare grafikk men historie Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 STALKER kommer til å bli en blanding av FPS og RPG. tenk dere HL2 og morrowind i samme spill. spillet blir så klart mer FPS en RPG, men fra hva jeg har hørt så blir det drit fett, STALKER er faktsik det første spillet jeg har forhåndsbestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå