GM Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Programmerere og webdesignere Vi er et nyetablert selskap, som i disse dager trenger trenger hjelp til utvikling av webside. Selskapet jobber med kommunikasjon i film og tv bransjen. Vi venter litt med å utype hva vi konkret jobber med, på grunn av vår konkurranse situasjon.De som melder sin interesse for prosjektet vil selvfølgelig få en full brief om hva vi gjør, også for at resultat skal bli best mulig. Det vi i utgangspunktet ønsker, er en realtivt enkel side på en 6-7 sider, med noen bilder. Trenger ikke være bygget på flash eller andre fancy løsninger. Videre er domenet registrert, men det er ikke lagt ut noe på siden enda. Serveren som hoster har støtte for både php og mySQL. En PHP rapportmulighet i forhold til en type "kontakt oss" side, kan også være greit. Helst en som generer ut automatiske svar ol, men ingen nødvendighet. Ettersom vi er nyetablerte, kan vi desverre ikke utbetale lønn. Men for de som ønsker å være med på dette, enten som et referanseprosjekt eller "just for the fun of it" vil vi selvfølgelig være tilgjenglige under hele prosessen med bilder og tekst, samt bidrar gjerne med fortjente gode uttalelser/referanser om arbeidet i etterkant til andre potensielle arbeidsgivere. Skulle det videre vise seg at samarbeidet bærer gode frukter, har vi også to moderselskaper som også trenger nye hjemmesider nå i løpet av sommeren. Alle tre selskapene holder til i Oslo, så det er vel en fordel om du ikke bor altfor langt unna, men det er jo selvfølgelig ingen nødvendighet. Håper dette virker spennende og utfordrende. Send meg så gjerne en melding eller mail om hvor mye tid du har til disposisjon, hva du har laget tidligere, hvor i landet du hører til og lignende, så tar jeg kontakt igjen så snart som mulig. Ha en fortsatt fortreffelig dag Endret 2. februar 2010 av GM Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er ikke lov å kjøpe/selge tjenester her. Men du svarte meg aldri på itpro-forumet... Lenke til kommentar
GM Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Hei Toolshed Beklager så meget hvis det er slik at det ikke er lov å legge ut slike forespørsler her. Visste ikke det. Men igjen så er dette hverken kjøp eller salg, men en forespørsel om noen kan hjelpe til gratis med kunnskap og innsats. Videre trodde jeg at jeg har besvart alle meldinger jeg hadde fått, enten pr mail eller pr PM. Må ha vært en glipp eller feil, jeg uansett beklager. Ha en fortsatt fin dag mvh Øyvind Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg er interessert i å hjelpe til Kan en god del PHP/mysql, og kontaktskjema er ingen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå