kingkop Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hei. Så har det skjedd, jeg er blitt straffet da jeg ikke har tatt back-up av disken min. For nå kommer jeg ikke inn på den. Den er borte fra snarveien på dasktopen og på my computer. Men jeg finner den på computer managment - disk managment. Der står den som unallocated. 100Gb med filmer, bilder, spill osv... Den var litt rar før dette skjedde. Flere ganger da jeg startet pc'n tidligere begynte windows med en slags check disk funksjon, hvor den scannet kjapt gjennom disken. Tenkte ikke så mye over det da det hele gikk fort og alt var ok etterpå. De siste dagene når jeg har slått på pc'n har disken rett og slett ikke vært der, men da jeg restarta var den der.... Men nå ser den ut til å være på ferie. Satt meg ned for å se en film og to minutter i filmen kommer det opp en feilmelding. Faen heller tenkte jeg og forbannt den dårlige fila jeg måtte ha lasta ned, men da jeg sjekket var hele disken borte. Har restarta flere ganger men den kommer ikke opp igjen. Når jeg ser på disk managment er den installert men ikke formatert, noe som er sludder. Har prøvd pc inspector file recovery, men når jeg skal starte denne begynner pc'n å installere mitt logitech web kamera!!! Andre software jeg kommer over må man betale for. Skal en plages så skal en plages. Skal sende disken inn til ps data som reklamasjon, men håper først på hjelp til å redde data. Har søkt etter tråder, men finner ingen som passer "min" situasjon... Takk for deres bidrag. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 du kan jo prøve å montere den i en annen pc, men hvis den sier at den ikke er formatert, så slitter du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå