Lucas Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 ja det er nå sluppet 3 BF 2 filmer ! filmene spilles i WMP 9 og det tar litt tid før filmene starter ! se denne linken for å se filmene ! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vennligst ikke bruk caps og endeløse rekker med utropstegn topic. Topic er nå endret, men vær vennlig å ta notis av dette til neste gang. Videre hører denne tråden inn under Battlefield-forumet. Tråden er nå flyttet. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Wow! gleder meg som en unge... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Synes det både ser å høres skuffende ut Det har mistet den gode gamle BF:1942 sjarmen(men BFV funker ganske bra) Synes det med å customize din egen karakter å sånn bare er unødvendig og teit og at man får medaljer å sånn etterhvert som man spiller Spillet begynner å minne mer og mer om CS(synes jeg) Og, WTF, BF på på PS2 og Xbox det var et desperat forsøk på å tjene masse penger det.... Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 nei battlefield å cs kan man ikke sammenligne. Battlefield e en klasse for seg kjøl med fly osv og mye mer å gjøre en på cs. ( æ syns ikke cs e dårlig men battlefield e bedre) Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Lastar dei ned no. Gledar meg til å sjå dei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå