magnus85 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Det er de samme kjedelig meldingstonene på t630 som det var på t610, håper for all del sony ericsson har forbredet dette til K700, noen som vet? Om de har en mulighet for å bruke "egne" meldingstoner? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) nå er det jo de færreste som kjøper k700 for å få tøffere meldings-lyder da! Endret 26. mai 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Enkelte av de som kjøper seg k700 får garantert en eller to sms i ny og ne, og til og med da det er så sjeldent, så er det irriterendes, om du har hørt tonene? Og spessielt den typiske se klangen som er foran! om noen skjønner? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 jeg mottar masse sms'er daglig. men ærlig talt så bryr jeg meg egentlig ikke noe særlig om meldings-lydene. og ja, jeg har en SE mobil, og standard meldings-lyden aktivert. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 javell, så er du en av de som ikke bryr seg nettopp med dette, men det er andre av oss som gjør det, så hvis det er andre som kanskje kan svare meg på om dette er utebredet litt i K700, så ..? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, du kan fortsatt ikke bruke egne lyder som meldingstone på K700. Kilder: Tester på HoFo og Mobile-Review. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, du kan fortsatt ikke bruke egne lyder som meldingstone på K700. Kilder: Tester på HoFo og Mobile-Review. Noe som rett og slett er jævli rart. Alltid vært en irriterende greie med SE's produktlinje. Er jo bare snakk om en liten software-endring så hadde problemet vært løst. Men den gang ei... Kan heldigvis bruke de ringetonene man vil på SE P900 - tilogmed MP3. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Nei, du kan fortsatt ikke bruke egne lyder som meldingstone på K700. Kilder: Tester på HoFo og Mobile-Review. Noe som rett og slett er jævli rart. Alltid vært en irriterende greie med SE's produktlinje. apropos rart: K700 kommer med fullverdig mp3-spiller med mulighet til å endre basstyrke, treblestyrke, og de ulike tingene (dette har et navn som jeg burde huske, om jeg ikke tar helt feil begynner det på E) P900 derimot som har minnekort og egner seg derfor godt som mp3-spiller, har ikke noe tegn til lignende. husker det var mye mer, men har glemt hva det var om.. tadcomp: equalizer var det ja.. min egen glemskhet overrasker meg til tider.. Endret 26. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Equalizer, arehei? Ja, det er noe muffens her, men ikke noe som er av så stor grad at det gjør noe... Irritasjonmomenter... Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nei, du kan fortsatt ikke bruke egne lyder som meldingstone på K700. Kilder: Tester på HoFo og Mobile-Review. Noe som rett og slett er jævli rart. Alltid vært en irriterende greie med SE's produktlinje. apropos rart: K700 kommer med fullverdig mp3-spiller med mulighet til å endre basstyrke, treblestyrke, og de ulike tingene (dette har et navn som jeg burde huske, om jeg ikke tar helt feil begynner det på E) P900 derimot som har minnekort og egner seg derfor godt som mp3-spiller, har ikke noe tegn til lignende. husker det var mye mer, men har glemt hva det var om.. mener du equalizer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå