Jokko88 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 [url="http://www.planethalflife.com/ssh/"]Scientist Slaughter house[/url] Er det noen som har prøvd denne Half-Life modden?, den er veldig artig. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Ingen som ville prøve denne modden? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Jojo! Laster ned nå! Du burde kanskje forklare litt hva det handler om!!! Navnet høres litt artig ut... Krever dette HL installert eller kan jeg bare bruke Steam??? Har nemlig HL installert! forbanna Steam! når jeg installerte Steam ble filene fra HL dratt fra mappen sin!!! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 Modden dreier seg om å drepe de kjente forskerne fra Half-Life på massevis av måter. Det er masser av nye våpen. Det er vel bare å følge readme-en og ta filene i Half-Life mappa som er inni steam mappa. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Får ikke opp noen side. Og hvor stor er den filen da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Jeg gjorde ikke det først heller! Bare prøv igjen! jeg fikk det til etter andre forsøk... Bare prøv om og om igjen! Det er jo absolutt verd det!...hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå