skjelsba Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Tidligere i måneden (5. mai) bestemte jeg meg å endelig sende LG'en min på service. Den hadde vært kranglete en stund. Etter å ha tatt kontakt med Telebutikken fikk jeg vite at om jeg sendte med en feilbeskrivelse skulle jeg kunne ha tilbake telefonen min uken etter at jeg sendte den inn. Etter at telefonen og feilbeskrivelsen var sendt var det bare å vente. 16 mai sendte jeg en mail til telebutikken for å få status på reparasjonen, har aldri fått svar. søndag 23. mai sendte jeg en ny mail, stadig ubesvart. Tirsdag 25. prøvde jeg å ringe, men bare telefonsvarer og de har enda ikke ringt tilbake. Derimot fikk jeg samme tirsdag (den 23.) en telefon fra teknikeren hos zodiac! Han hadde blitt ferdig med telefonen og sendt den tilbake til telebutikken. Han lurte på hvor jeg hadde fått tak i koden 2945*#* som jeg hadde brukt for å resette telefonen og så fortalte han at en fil var blitt slettet når jeg resettet en gang. I tillegg fortalte han at han byttet det ytre displayet, som var knust. Gratis. Det kall jeg service! Telebutikken har jeg enda ikke hørt noe fra, men sendte en ny mail hvor jeg skrev at de kanskje burde revurdere responstiden deres på e-mail. Er det noen andre som har vært i kontakt med telebutikken siden 17 mai eller har de tatt seg ferie? Konklusjon: 1. Zodiac har bra service! 2. Telebutikken vet en ingenting om siden de aldri svarer.... Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 bra at du lager to helt like topic'er! be moderator slette en av de.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ved trøbbel med min LG5400 : Kontaktet Netshop, fikk adresse til Zodiac innen et par timer. Sendte den dit. 9 dager etterpå var den tilbake i postkassa mi, fikset. Gratis (garanti). DET er service! Go Netshop og Zodiac! Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 bra at du lager to helt like topic'er! be moderator slette en av de.. Ja, har gjort det. Var ikke meningen. sorry :-) Ikke vits i å bli sur. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Ved trøbbel med min LG5400: Kontaktet Netshop, fikk adresse til Zodiac innen et par timer. Sendte den dit. 9 dager etterpå var den tilbake i postkassa mi, fikset. Gratis (garanti). DET er service! Go Netshop og Zodiac! Hvilken firmwareversjon har du nå? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Husker ikke, det er dama som bruker den. Var ett tall høyere enn da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kanskje jeg bør sende inn min og da, og heller la være å kjøpe meg ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå