UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Nå slipper du å kjøpe denne på creative sine nettsider lenger. Du får den på: www.komplett.no www.mpx.no Bra de skjerper seg! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Funker greit nok for meg. Kan bruke den på begge creative spillerne mine Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En den så bra som f.eks iRiver sine fjernkontroller at du ikke kommer til å røre spilleren igjen? Vurderer å kjøpe en slik.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 En den så bra som f.eks iRiver sine fjernkontroller at du ikke kommer til å røre spilleren igjen? Vurderer å kjøpe en slik.. Har kun creative spillere. Vet ikke åssen iriver sin er. Men bare bare gode erfaringer med creative generelt. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 kan den brukes på zen NX? http://no.europe.creative.com/products/product.asp?prod=494 Uifra det som står her på tilbehør så tror jeg ikke det. Det greieste er å maile creative om dette her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå