Gå til innhold

www.mpx.no Nytt design!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte den nye designen. Bra og oversiktelig.

(men siden er litt tregere enn normalt akkurat nå, sikkert bare tilfeldigheter)

Jeg også tenkte på nøyaktig det samme. Aner ikke hva de hadde før, men nå kjører de på .Net ser det ut som. Mulig litt av årsaken til at sidene er trege er all tilstanden som overføres ved hver forespørsel? Samt at muligens mange ser på dem nå, slik at linjene begynner å bli litt "trange"? Eller mulig det er innkjørings-problemer. Legge på cache der det trengs og generell tweaking for å få opp ytelsen... Min erfaring er at det (dessverre) ofte er ytelsesproblemer ved lansering av nye web-sites.

Lenke til kommentar

Helt klart mer oversiktlig.. men finere synes jeg ikke det ble.. synes det forige designet var finere.. men langt mer rotete da. så praktisk sett er det bra..

De har helt klart vært heldigere enn komplett ja ;)

Lenke til kommentar
Kjempeproff og behagelig side. To sider i Norge som er myyye bedre enn alle andre. Det er MPX og Komplett

..... i den rekkefølgen

// Dist

Komplett.no hadde dritbra side, helt til de byttet desing. Da forsvant både designet og alle de bra løsningene (som retursystemet og søkemulighetene). Nå er Komplett.no's løsning bare en middels nettsjappe ...

Lenke til kommentar

Ja bra side, oversiktelig å fin, men det er merkelig at kun nederste "element" i hver underkategori blir understreket. Vet ikke om det bare er på maskinen jeg sitter på nå, men det virker som en design "tabbe"...

Ellers er jeg enig i at det er litt uproft med "Donald-skrift" i ukens tilbud. Er også enig med BrAtTeRn når det gjelder farge valget, ikke mitt valg, men det ødelegger ikke.

Bra arbeid MPX :)

Lenke til kommentar

Mye bedre enn det gamle designet (og komplett sitt).

Men ukes Tilbud skrifta er ikke bra.

men det er merkelig at kun nederste "element" i hver underkategori blir understreket. Vet ikke om det bare er på maskinen jeg sitter på nå' date=' men det virker som en design "tabbe"...[/qoute']

Det er ikke hos meg..

Bra jobba MPX :thumpsup:

Endret av Lars Anders
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...