UUnreal Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Nytt design! Hva syntes folk? bedre enn det gamle? Endret 26. mai 2004 av UUnreal Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ganske fint, ganske likt det gamle. Jeg likte denne bedre. Ble mer oversiktlig Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 flott. Mye bedre enn Komplett sin overhøvling Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 flott. Mye bedre enn Komplett sin overhøvling Men det skulle heller ikke mye til da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg likte den nye designen. Bra og oversiktelig. (men siden er litt tregere enn normalt akkurat nå, sikkert bare tilfeldigheter) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ser at de selger PCI-e Skjermkort fra albatron.... Designen var bra den, mere oversiktelig enn den gamle. Liker ikke helt den gul/orange fargen da, men pytt pytt... Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg likte den nye designen. Bra og oversiktelig. (men siden er litt tregere enn normalt akkurat nå, sikkert bare tilfeldigheter) Jeg også tenkte på nøyaktig det samme. Aner ikke hva de hadde før, men nå kjører de på .Net ser det ut som. Mulig litt av årsaken til at sidene er trege er all tilstanden som overføres ved hver forespørsel? Samt at muligens mange ser på dem nå, slik at linjene begynner å bli litt "trange"? Eller mulig det er innkjørings-problemer. Legge på cache der det trengs og generell tweaking for å få opp ytelsen... Min erfaring er at det (dessverre) ofte er ytelsesproblemer ved lansering av nye web-sites. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Ble fint dette ja, minnet nesten litt om gamle komplett.no designet :thumbsup: MPX.no service kyndig butikk det der. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Helt klart mer oversiktlig.. men finere synes jeg ikke det ble.. synes det forige designet var finere.. men langt mer rotete da. så praktisk sett er det bra.. De har helt klart vært heldigere enn komplett ja Lenke til kommentar
dist Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjempeproff og behagelig side. To sider i Norge som er myyye bedre enn alle andre. Det er MPX og Komplett ..... i den rekkefølgen // Dist Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Kjempeproff og behagelig side. To sider i Norge som er myyye bedre enn alle andre. Det er MPX og Komplett ..... i den rekkefølgen // Dist Komplett.no hadde dritbra side, helt til de byttet desing. Da forsvant både designet og alle de bra løsningene (som retursystemet og søkemulighetene). Nå er Komplett.no's løsning bare en middels nettsjappe ... Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Virker bra den, rolig og effektivt. Eneste jeg reagerer på er "donald-skriften" i ukens tilbud Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Virker bra den, rolig og effektivt. Eneste jeg reagerer på er "donald-skriften" i ukens tilbud He he... det var jalla ... men ellers pen side. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Veldig fin den der Men jeg likte faktisk den gamle bedre Lenke til kommentar
smallfish Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ja bra side, oversiktelig å fin, men det er merkelig at kun nederste "element" i hver underkategori blir understreket. Vet ikke om det bare er på maskinen jeg sitter på nå, men det virker som en design "tabbe"... Ellers er jeg enig i at det er litt uproft med "Donald-skrift" i ukens tilbud. Er også enig med BrAtTeRn når det gjelder farge valget, ikke mitt valg, men det ødelegger ikke. Bra arbeid MPX Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Mye bedre enn det gamle designet (og komplett sitt). Men ukes Tilbud skrifta er ikke bra. men det er merkelig at kun nederste "element" i hver underkategori blir understreket. Vet ikke om det bare er på maskinen jeg sitter på nå' date=' men det virker som en design "tabbe"...[/qoute']Det er ikke hos meg.. Bra jobba MPX :thumpsup: Endret 31. mai 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm.. det var jo et greit dessign, kanskje ikke så veldig ulikt det forrige men. Det jeg stusser på er fargene som kommer når du trykker på f.eks. skjermkort. huff (Ihvertfall i firefox...) Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg synes det nye designet var bra jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå