kapysh Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Er det noen som har overklokka en intel pentium 3 500MHz???? Skulle hatt litt hjelp der!!! Endret 26. mai 2004 av kapysh Lenke til kommentar
TMH Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg har. En slot 1 prosessor. Hva trenger du hjelp til? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Flere kan hjelpe deg også om du bytter topicen.. Hmmmm er ikke akkurat beskrivende. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Helt enig, men som sagt har jeg overklokket en PIII 500mhz Slot 1 Prosessor, men hva er problemet ditt? Lenke til kommentar
kapysh Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Skal overklokke, men hakke peiling åssen jeg gjør det!!! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 kommer an på hvilket hovedkort du har. Prøv å gå inn i BIOSen velg "special features" - et eller annet, og se på prosessorhastigeheten, velg manuell klokkefrekvens og gang opp først med 103 mhz.. Pass på varme!! Når du ganger 103mhz vil prosessoren bli 515mhz. Dette går helt sikker uten problemer. Vær forsiktig hvis du ikke kan noe om PC. I Biosen kan du får pcen til å ikke starte og mye annet som personer uten erfaring ikke burde få tilgang til. (for å komme inn i BIOS starter du PCen på nytt, og trykker vanligvis på "del" knappen) Lenke til kommentar
kapysh Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 det er ikke mulighet å bruke den metoden pådenne maskina!!! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Da må du åpne pcen, og se på hovedkortet. Der er en liste + en del jumpere som skal stilles på.. Der finner du alt. Enkelt og greit! Lenke til kommentar
kapysh Skrevet 27. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2004 åssen liste er det du praterom??+? Vet ikke om noen liste jeg!!! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) Ok følg god med nå.. 1. Åpne maskina å se ned på hovedkortet (det store grønne kortet) 2 På overnevnte kort står det hvem som har laget det + modellnumret. Står med hvit silketrykk.Abit Aopen Msi osv 3 når du har funnet ut hvem som har laget det søker du på nettet etter det du fant, Aopen Abit osv 4. Last ned manualen til hovekortet og les nøye 5. når du har funnet ut hvordan du skal forandre volt,multipier og FSB så kan du spørre om videre hjelp i denne tråden. Ok? Endret 27. mai 2004 av zandro Lenke til kommentar
|Dark| Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Litt morgengretne zandro? Skal ikke klage, skjønner deg godt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå