Lyspære Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Vet ikke om dette er rett sted å poste dette, men men har et problem med maskinen som jeg tror er hardwarerelatert.. I det siste har maskinen min blitt ufattelig treg, det tar 3 timer å overføre en fil på ca 350 MB fra en partisjon til en annen, og CPUusage pendler hele tiden mellom ca 2-100%.. Maskinen består av: Asus KT 133 av- hovedkort Amd 2500XP pluss (barton) 3x512 MB SDram GEforce 4200 skjermkort Noen som har forslag til hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 kan det være at du trenger å defragementere disken... Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 virus sjekk --> adaware --> windows update --> diskdefragmentering går det fortsatt tregt så annbefaler jeg en formatering Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 hvis du har mulighet til det, og ikke har så mye du må spare på (du kan jo bare overføre det til den andre partisjonen\disken din) så tror jeg at en formatering ikke er så dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå